پیام جدید استقلالی ها; محمد محبی چگونه می تواند مقابل ولز بازی کند؟

محمد محبی که تابستان امسال از باشگاه سانتا کلارا به لیگ ایران بازگشت و به عضویت باشگاه استقلال درآمد، پس از چند هفته ابتدایی (از بازی هفته ششم مقابل نساجی مازندران) به لیگ برتر فوتبال ایران رسید. اوج آمادگی او بود و گلزنی خود را از این بازی آغاز کرد. هفته به هفته وضعیت بهتری داشت.

حالا پس از اولین بازی تیم ملی، تعدادی از کارشناسان استقلال با اشاره به عملکرد ضعیف علیرضا جهانبخش (در بازی با انگلیس)، معتقدند محبی همچنان می تواند در دو بازی اخیر به تیم کشورش کمک کند و چون نام او در لیست و لیست بود تیم ملی قبلا یک جای خالی داشت و حالا با رفتن بیرانوند دو جای دیگر باقی مانده است. این بازیکن می تواند امشب به قطر برود و برای بازی بعدی مقابل ولز در خدمت تیم ملی باشد.

محبی که در اردوهای ریکاوری تیم ملی زیر نظر کی روش تمرین می کرد، تا آخرین اردوهای ریکاوری تیم ملی در لیست 55 نفره تیم ملی حضور داشت اما در نهایت محبی به اردوی پایانی دعوت نشد و نامش در این اردو درج نشد. لیست 25 نفره اعزامی به جام جهانی! در همین راستا بسیاری از کارشناسان مستقل و پیشکسوت از رویکرد کی روش انتقاد کردند و دعوت نکردن محبی را بد سلیقه سرمربی پرتغالی دانستند.

محبی در حال حاضر با زدن 4 گل بهترین گلزن استقلال در 11 هفته اول و در رده دوم جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد. او پیش از جام جهانی 2018 روسیه در زمان حضور کی روش زیر نظر سرمربی پرتغالی چند بازی برای تیم ملی انجام داده بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال