پیام خداحافظی فیرمینو: افتخار می کنم که اهل لیورپول هستم

فیرمینو در حین سخنرانی خود به وضوح احساساتی بود، اما هنوز آن را با لبخند معروف خود قبل از اینکه ستاره های لیورپول به او روی صحنه بپیوندند، به تن داشت.


سرویس خبر شماره: 1941458
11 ژوئن 1402 ساعت 23:30
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مهاجم برزیلی در 362 بازی 111 گل برای این باشگاه به ثمر رساند و پس از آخرین بازی خود در آنفیلد ماه گذشته مورد تشویق شدید هواداران قرار گرفت.

و حقیقت این است که من هرگز تصور نمی کردم که بتوان به آنچه با هم به آن دست یافتیم دست یافت. این افتخار زندگی من بوده که بخشی از این خانواده لیورپولی باشم. هرگز تنها راه نخواهی رفت.”

1882437

جردن هندرسون، کاپیتان باشگاه، پیراهن لیورپول را به فیرمینو هدیه داد، زیرا مهاجم توسط کل تیم در آغوش گرفته شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

فیرمینو در حالی که در مقابل هم تیمی‌هایش روی صحنه رفت گفت: “هشت سال حضور در لیورپول برای من و خانواده‌ام چند روز دیگر به پایان می‌رسد. طبیعتاً وقتی هشت سال پیش از آلمان به اینجا رسیدم، از قبل باشگاه لیورپول را می‌شناختم.” بستگان او من آن را می دانستم. و با این حال، هیچ ایده ای نداشتم… هیچ تصوری از شور و اشتیاقی که در باشگاه وجود داشت، نداشتم. و چه نقش عظیم و عظیمی در زندگی بسیاری از مردم در سراسر جهان ایفا کرده است. من هیچ تصوری از اشتیاق افرادی که در باشگاه کار می کردند نداشتم و آنها پرشور هستند و این باشگاه و این ورزشگاه چقدر برای آنها مهم است.

روبرتو فیرمینو در سال 2015 از هوفنهایم به لیورپول پیوست، او بازیکنی ناشناخته به حساب می آمد اما در طول سال ها توانست به بازیکنی فراموش نشدنی در تاریخ باشگاه تبدیل شود.

فیرمینو در رختکن نیز بازیکن بسیار محبوبی بود و اکنون وی ویدئویی از صحبت های خداحافظی خود با هم تیمی هایش منتشر کرده است که باعث گریه همسرش لاریسا شد.

1882438

روبرتو فیرمینو 8 سال حضور در لیورپول را افتخار زندگی خود نامید.

پیام خداحافظی فیرمینو: افتخار می کنم که اهل لیورپول هستم