پیام درخشان لالانا به مک آلیستر هنگام از دست دادن هم تیمی اش



https://www.empireofthekop.com/2023/06/08/ynwa-lallanas-message-mac-allister/ منبع:

اختصاصی: به روز رسانی نقل و انتقالات لیورپول ژاک تالبوت: لیورپول و نیوکاسل برای کونه، آخرین تورام، احتمال انتقال لاویا… و بیشتر!

این پیام واضحی از احترام این بازیکن 35 ساله بود که آشکارا توانایی و ذهنیت قهرمان جام جهانی را تحسین می کند، در حالی که از دیدن ترک AMEX بسیار ناراحت است.

الکسیس مک آلیستر آخرین بازیکنی است که برای لیورپول قرارداد امضا کرده است و او خاطرات خوش بسیاری را از خود به جا می گذارد و در عین حال جریانی از هم تیمی های ناراحت کننده از جمله بازیکن سابق ما آدام لالانا را پشت سر می گذارد.

رد سابق در حساب اینستاگرام خود نوشت: نگرش نخبگان، مشارکت گسترده و یک فرد عالی. از دیدن رفتنت خوشحال شدم اما برای بازی در کنار شما یک امتیاز بود.

می توانید پست لالانا را از طریق او مشاهده کنید اینستاگرام حساب:

آینده برای بازیکنان قدیمی و جدید هیجان انگیز به نظر می رسد و با توجه به اینکه جیمز میلنر نیز آماده پیوستن به مرغ دریایی است، پیوند بین هر دو باشگاه بیشتر خواهد شد.

بیایید امیدوار باشیم که شماره 10 جدید ما بتواند از حرفه هر دو قهرمان سابق فعلی ما پیشی بگیرد و نگرش نخبه او باعث ایجاد یک حرفه شاد در مرسی ساید شود.

ذکر نامحسوس “YNWA” و قلب قرمز موجود در پیام، اشاره ای به قرمزها بود که ملی پوش سابق انگلیس می داند که هنوز برای او جایگاه ویژه ای در قلب ما دارد.

“مثل همیشه، #BHAFC برنامه هایی برای آینده خواهد داشت. برای ماجراجویی جدید خود #YNWA موفق باشید.

با این حال، چیزی که به نظر می رسد این است که اگر او مجبور شد بازیکن آرژانتینی را به هر باشگاهی ببازد، خوشحال است که این هافبک تابستانی به آنفیلد می رود.

بیشتر بخوانید: (فیلم) بازیکن سابق لیورپول مرد چاقویی را در پارک فرانسه دستگیر کرد