پیام ریکاردو و شجاع به ایران: جدایی!


کد اطلاعات: 2050729
4 جولای 1403 ساعت 12:09 |
5.9 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

ما یک پیشنهاد داریم، نیایید، نمی مانیم

دو کاپیتان تراکتورسازی با پیامی صریح به تراکتورسازی سرنوشت خود را رقم زدند.

پیام ریکاردو و شجاع به ایران: جدایی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساعتی پیش ریکاردو الف های پرتغالی با ارسال پیامی به مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعلام کردند در صورت عدم بازگشت محمدرضا زنوزی از تراکتورسازی جدا خواهد شد.

او پیش از این در مصاحبه خود این موضوع را اعلام کرده بود اما حالا این پیام را با شفافیت بیشتری به گوش مسئولان تراکتوری رسانده است.

جالب اینجاست که ریکاردو آلوز گفته است که در مسابقات قهرمانی ایران پیشنهاد خوبی از تیم رقیب دارد و اگر زنوزی برنگردد ترجیح می دهد فصل آینده در آن تیم بازی کند.

البته ریکاردو الف ها تنها بازیکنی نیست که این پیام را به تراکتور می دهد و شجاع خلیل زاده نیز اعلام کرد در صورت عدم حضور زنوزی فصل آینده در تراکتور حضور نخواهد داشت.

این دو بازیکن که به تعطیلات خارج از کشور رفته اند در صورت جدایی بار سنگینی را به تراکتور تحمیل می کنند زیرا جزو بهترین های این تیم هستند.

مالکیت تراکتور تا پایان هفته مشخص می شود و باید دید زنوزی در مورد آینده باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت. او پیش از این اعلام کرده بود که قصد تسلیم شدن دارد.

تلاش خبرنگار ما برای مصاحبه با مدیرعامل موقت و اعضای هیئت مدیره تراکتورسازی درباره این پست بی نتیجه ماند و در حال بررسی موضوع هستند.

مجله اخبار فوتبال داخلی