پیام شق به مسی: داداش منتظرت هستم در آمریکا!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شکیل اونیل، اسطوره بسکتبال NBA، معروف به شاک، پیامی احساسی برای لیونل مسی ارسال کرده و گفته است که امیدوار است او را به زودی در آمریکا ببیند. با توجه به شایعات پیرامون انتقال فوق ستاره آرژانتینی به تیم فوتبال اینترمیامی، این پیام و امیدواری اونیل برای دیدار با مسی در آمریکا، شایعه انتقال او به اینترمیامی را تقویت کرده است.

شکیل اونیل اسطوره بسکتبال آمریکا پیامی تکان دهنده برای لیونل مسی ارسال کرد و گفت امیدوار است خیلی زود دوباره او را ببیند.

پیام شق به مسی: داداش منتظرت هستم در آمریکا!

شبکه CBS Sports با اشاره به صحبت های شکیل اونیل مدعی شد که اسطوره بسکتبال در واقع با این پیام به کمک دیوید بکهام آمده تا مسی را تشویق به سفر به آمریکا کند.

1870447



مجله اخبار فوتبال خارجی

شکیل اونیل در این پیام ویدئویی با ترکیبی از اسپانیایی و انگلیسی به لئو مسی گفت: دوستت دارم برادر تو بهترینی بی صبرانه منتظر دیدنت هستم برادرم. TAMO“.

1880072

آینده لیونل مسی، قهرمان جام جهانی 2022 قطر با توجه به پایان قراردادش با پاری سن ژرمن در پایان فصل از فصل جاری، یکی از داغ ترین موضوعات این روزهای فوتبال است. اگر احتمال انتقال ستاره آرژانتینی به الهلال عربستان یا بازگشت او به بارسلونا بیشتر باشد، رسانه های آمریکایی همچنان احتمال پیوستن او به اینتر میامی، باشگاه دیوید بکام، و تکامل در MLS را مطرح می کنند.


سرویس خبر شماره: 1940104
05 ژوئن 1402 ساعت 23:28 |
31.3 هزار |

دهنقطه نظر