پیام شکیرا به پیکه: اولویت فقط برای فرزندانم است

در حالی که دو فرزند پیکه و شکیرا تا پایان ماه اوت در اسپانیا خواهند بود، خواننده مشهور کلمبیایی به آمریکا رفته و در میامی اقامت دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

شکیرا و عشق خالص مادرانه
تصویر منتشر شده در توییتر شکیرا توسط رسانه ها به عنوان پیامی از سوی او به همسر سابقش جرارد پیکه ارزیابی شد. خواننده سرشناس کلمبیایی پس از انتشار این عکس سیل پیام های تشویقی طرفدارانش را دریافت کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از روزی که شکیرا و جرارد پیکه از هم جدا شدند، زندگی ستاره بارسلونا پیچیده تر شد. اما این خواننده کلمبیایی با انتشار پیامی در سایت شبکه اجتماعی توییتر فاش کرد که در حال حاضر اولویت اول زندگی او چیست: فرزندانش.

این عکس نشان می دهد که شکیرا در حال حاضر تنها یک اولویت دارد: فرزندانش. او می خواهد پیامی را که فراموش کرده منتقل کند و از فشارهای روحی ناشی از جدایی از ساشا و پدر میلان، جرارد پیکه، دور شود.

این در حالی است که پیکه اخیرا با شکیرا در مورد حضانت فرزندانشان به توافق رسیده و قرار شد ساشا و میلان تا پایان ماه اوت در اسپانیا باشند و با پدرشان زندگی کنند. جرارد پیکه در بارسلونا زندگی می کند. با وجود تمام شایعات، او قصد ترک باشگاه خود از بارسا را ​​ندارد.

شکیرا خواننده معروف و همسر سابق جرارد پیکه پیامی را در توییتر منتشر کرد که رسانه ها آن را پیامی خطاب به ستاره بارسلونا دانستند.


سرویس خبر شماره: 1837469
آگوست 18, 1401 @ 10:20 ب.ظ
31.5 هزار |

دهنقطه نظر

شکیرا در این پست توییتری تنها از یک عکس استفاده کرده است که نشان می دهد او دو فرزندش ساشا و میلان را می بوسد.

عکس منتشر شده توسط شکیرا; میلان و ساشا، فرزندانش و جرارد پیکه را ببوس