پیام عجیب مارکوویچ به هواداران پرسپولیس (عکس)

باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات مطرح شده در مورد خط حمله خود و اینکه کدام بازیکن راهی تهران خواهد شد، چگونه خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مارکوویچ بازیکن 22 ساله ای است که چند روز پیش خبر پیگیری صفحه پرسپولیس توسط برخی صفحات مجازی با عنوان ستاره سابق یوونتوس به شدت منتشر شد.

لوکا مارکوویچ پیراهن تیم زیر 23 سال یوونتوس را بر تن داشت و عملکرد چندان موفقی نداشت.

با این حال مارکوویچ بازیکنی است که همیشه در تیم زیر 23 سال یوونتوس حضور داشته و تنها 24 بار پیراهن یووه را در لیگ زیر 20 سال و جام زیر 20 سال بر تن کرده است و تنها عملکرد چندان خوبی نداشته و تنها 4 گل به ثمر رسانده است. در لیگ امیدهای ایتالیا


سرویس خبر شماره: 1838667
25 آگوست 1401 @ 6:59 ب.ظ
15 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

امیدوارم به زودی خبرهای خوبی بیاورم.

قرارداد این بازیکن با تیمش در تابستان به پایان رسید و مسئولان باشگاه علاقه ای به حفظ مارکوویچ نشان نداده اند.

لوکا مارکوویچ مهاجم صربستانی با انتشار مطلبی به فارسی در صفحه اینستاگرام خود به شایعات پیرامون خود واکنش نشان داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که امروز جدایی شیرزد تمیرف از پرسپولیس قطعی شد و مشخص شد وی به زودی اردوی ارتش سرخ را ترک خواهد کرد، گمانه زنی ها درباره مهاجم دوم به هجمه آنها رسیده است.

او همچنین یک فصل در لیگ صربستان در سطح اول بازی کرد و فصل را با تنها سه گل به پایان رساند و سپس توسط باشگاهش به یک تیم دسته دومی در صربستان قرض داده شد. فصل گذشته او در لیگ 2 عملکرد خوبی نداشت و 3 گل به ثمر رساند.

ماجرای لوکا مارکوویچ به زبان فارسی که مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

این در حالی است که لوکا مارکوویچ که نامش 72 ساعت است در رسانه ها منتشر شده است، با انتشار مطلبی به فارسی به هواداران پرسپولیس قول داد که به زودی خبرهای خوبی برای آنها خواهد داشت.