پیام غم انگیز همسر دنی آلوز: من تنها ماندم

او به جرم تجاوز جنسی به دختری که در شب سال نو در کافه ای در بارسلون حضور داشت دستگیر شد و قاضی پرونده برای آزادی او وثیقه نپذیرفت، بنابراین مجبور است تا انجام وظیفه اولیه در زندان بماند. قضیه روشن می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دنی آلوز چند هفته اخیر را در زندان بارسلونا گذرانده و منتظر جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهاماتش است.

همسرش که پیش از این از احتمال جدایی او از این بازیکن خبر داده بود همچنان به حمایت از او ادامه می دهد و چند روز پیش در زندان با وی ملاقات کرد. او حالا در اینستاگرامش پستی خطاب به مادرش منتشر کرده که باعث همدردی زیادی شده و نشان می دهد که در این ماه روزهای سختی را پشت سر گذاشته است.

1797515

خوانا سانز همسر دنی آلوز با انتشار پیامی در اینستاگرام خود فاش کرد که یک ماه پیش مادرش را از دست داده است.

پیام غم انگیز همسر دنی آلوز: من تنها ماندم

تو به من گفتی گریه نکن و من تمام تلاشم را می کنم تا به قولم عمل کنم. بدترین روزهای عمرم را می گذرانم. گاهی قلبم میلیون ها تکه می شود. احساس تنهایی می کنم. تو به من گفتی که هر وقت تنها بودم کنارم بودی اما الان این احساس را ندارم. بسیاری از مردم من را دوست دارند و به من نگاه می کنند، اما عشق مادرانه برای همه متفاوت است.


سرویس خبر شماره: 1870051
24 فوریه 1401 ساعت 09:47
15.1 هزار |

1نقطه نظر

او سپس از هوادارانش درخواست کرد: “اگر من را در حال لبخند دیدید، به من توهین نکنید و از قضاوت من دست بردارید.”



مجله اخبار فوتبال خارجی سانز در صفحه شخصی خود نوشت: “یک ماه پیش امروز باید سخت ترین تصمیم زندگی ام را می گرفتم و تو را رها کردم. همیشه احساس می کنم وقتی به خانه می آیم با اشتیاق آنجا هستی که بوی تو را استشمام کنم و صدایت را نشنوم برای من بسیار دردناک است. من باید تو را در آغوش بگیرم، ببینمت و با تو بخندم، به اشتیاق تو نیاز دارم.