پیام غیر مستقیم نکونام به سیلوا; بیا از استقلال!



به گزارش خبروزی، رافائل سیلوا یکی از بازیکنانی بود که در نیم فصل اخیر به استقلال پیوست و در دیدارهایی که انجام داد برای آبی پوشان مفید واقع شد. با این حال جواد نکونام در مقطعی معتقد بود که مدافع برزیلی مصدوم است و به نظر می رسد همچنان معتقد است سیلوا نمی تواند بازیکن خوبی برای او باشد.

همان طور که پیشتر خبر داده بودیم به این راحتی نمی توان سیلوا را ترک کرد زیرا بازگشت او در زمستان امسال به دلیل قراردادی بود که قبلا با استقلال بسته بود و باید بابت آن دستمزد می گرفت.

حالا که استقلال دو بازیکن بوسنیایی دارد و گوستاوو بلانکو در ترکیب است، حتی در صورت حذف کوین یاماگا از لیست این تیم، سیلوا همچنان سهمیه چهارمین خارجی را پر می کند و به همین دلیل نکونام برای لغو همکاری با سیلوا دست و پنجه نرم می کند. . . چرا که او با نظر شخصی خود به فکر اضافه کردن یک بازیکن خارجی دیگر به ترکیب است اما در صورت تمایل به جدایی، نایب قهرمان لیگ برتر باید به نوعی مدافع برزیلی را راضی کند.

نکته جالب اینکه سرمربی استقلال از طریق برخی از دوستان نزدیک سیلوا که در کنار این بازیکن حضور دارند، پیام داد که نیازی به مدافع فصل گذشته ندارد اما سیلوا قصد فسخ قرارداد با آبی ها را ندارد و آرزوی شروع قرارداد جدید را دارد. . فصل به حدی که از یکی از بازیکنان تیم درباره شروع تمرینات فصل جدید سوال کرد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال