پیام مهم آنچلوتی به برزیل و رئال/کارلوتو انتخاب اصلی سلسائو است

به این ترتیب فدراسیون فوتبال برزیل باید حداقل یک فصل دیگر منتظر بماند تا قرارداد او با این تیم اسپانیایی به سرمربی ایتالیایی رئال مادرید سپرده شود.

رودریگز گفت: آنچلوتی مربی ای است که چشم انداز و شجاعت لازم را برای آوردن استعدادهای جدید به زمین دارد. بدون بی احترامی به سایر مربیان برزیل مربیان زیادی دارد که ما از آنها قدردانی می کنیم و شایسته آنها هستیم، اما ما یک برنامه داریم و برنامه A ما دقیقا آنچلوتی است.

آنچلوتی با وجود از دست دادن قهرمانی در لالیگا و همچنین حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا پس از شکست مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی، مادرید را در این فصل به قهرمانی کوپا دل ری رساند.

بر اساس تصمیم کارلو آنچلوتی، برزیلی ها برای به دست آوردن او باید حداقل تا پایان فصل آینده باشگاهی صبر کنند. علیرغم تلاش فدراسیون برزیل برای امضای قرارداد با کارلو آنچلوتی، این مربی به سران رئال مادرید گفته است که تنها هدفش برای سال آینده هدایت کهکشانی هاست. او تا پایان فصل آینده با رئال قرارداد دارد و قصد جدایی زودهنگام را ندارد.

با این حال آنچلوتی نمی خواهد آخرین فصل قراردادش با رئال مادرید را از دست بدهد. به گزارش مارکا، حتی در آن زمان، فدراسیون فوتبال برزیل قصد دارد تا ژوئن 2024 و پایان فصل آینده باشگاه منتظر این مربی باشد.

این مقاله را نیز بخوانید: آنچلوتی به مشکل بزرگ اعتراف کرد. بازیکنان واقعی بعد از جام جهانی هیچ کیفیتی نداشتند/ نگران رئال نباشید!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل روز گذشته اعلام کرد که انتخاب اول آنها همچنان کارلو آنچلوتی است و طبق شواهد موجود معتقد است که به توافق نیاز است.