پیام مهم محرم نویدکیا به استقلال و پرسپولیس؛ وقت زیادی نداری



پرسپولیسی ها نامه ای به باشگاه مس برای درخواست خدمات محمد خدابنده لو دادند که محرم نوید کیا اعلام کرد در صورت حضور مسعود ریگی در اردوی تیم مس به این بازیکن اجازه جدایی می دهد. استقلالی ها هم فرشید باقری را می خواهند و در ازای این بازیکن باید زبیر نیک نفس و امیرارسلان مطهری را به تیم مس بدهند.

به همین دلیل محرم نوید کیا به محمد خدابنده لو و فرشید باقری اجازه می دهد تا برای پوشیدن پیراهن تیم های استقلال و پرسپولیس اردوی تیمش را ترک کنند چرا که به خوبی می داند بازیکنی که نظر این دو تیم را به خود جلب می کند، اگر این کار را انجام دهد. آنچه را که می خواهد دریافت نمی کند، در تیم خواهد بود. او در حال حاضر با کاهش سلامت روانی و عاطفی مواجه است که منجر به کاهش اثربخشی او شده است. این در حالی است که محرم نوید کیا از طریق باشگاه مس به تیم های استقلال و پرسپولیس پیام داده است که در صورت تمایل به جذب بازیکن مس، باید تا پایان هفته جاری بازیکنان خود را برای حضور در تیم مس آزاد کنند. در غیر این صورت در صورت ادامه این موضوع در هفته آینده او اجازه خروج بازیکنان تیمش از اردوی تیم را نخواهد داد.

. در واقع محرم نوید کیا زمان زیادی تا دور برگشت بازی ها ندارد و می خواهد هر چه سریعتر بازیکنان جدید را با اعضای تیم هماهنگ کند. تیم مس در ازای فروش فرشید باقری به استقلال زیبا، نیک نفس و امیرارسلان مطهری را می خواهد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال