پیام مورینیو به آنچلوتی: بیایید هر دو قهرمان شویم!


سرویس خبر شماره: 1822919 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 11:43 |
658 |

1نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته رم در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا میزبان لسترسیتی بود و تنها با یک گل تامی آبراهام موفق شد به پیروزی برسد.
این تیم مقابل لسترسیتی به تساوی 1-1 دست یافت و توانست با پیروزی در بازی برگشت جواز حضور در فینال لیگ اروپا را کسب کند.
حالا قرار است رم در فینال 25 می (4 ژوئن) در تیرانا، پایتخت آلبانی، به مصاف فاینورد برود. این اولین فینال اروپایی رم از سال 1991 است و آنها امیدوارند اولین جام خود را در سال های اخیر به دست آورند.

مورینیو با رسیدن به این فینال به اولین مربی تاریخ فوتبال اروپا تبدیل شد که به هر سه فینال رقابت های باشگاهی این قاره از جمله لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس راه یافته است.
این در حالی است که رئال مادرید، باشگاه سابق مورینیو نیز با پیروزی مقابل منچسترسیتی در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به فینال این رقابت ها راه یافت و سه روز بعد در فینال رم مقابل فاینورد باید به فینال برسد. مقابل ورزشگاه استادو فرانسه. لیورپول می رود و امیدوار است برای چهاردهمین بار قهرمان شود.
بازیکن پرتغالی شب گذشته پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت: اگر اجازه بدهید می خواهم به مربی ای که دوست من است پیام بدهم. کارلوتو عالی! بیایید هر دو در این فینال ها برنده شویم!



مجله اخبار فوتبال خارجی

ژوزه مورینیو سرمربی رم پیام جالبی برای کارلو آنچلوتی و رئال مادرید ارسال کرده است.