پیام های تهدیدآمیز برای لواندوفسکی/ مهاجم لهستانی به مرگ تهدید شد!

پیوتر کوچمینسکی، روزنامه نگار لهستانی که رابطه خوبی با لواندوفسکی دارد و با وب سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) کار می کند، گزارش داد. لواندوفسکی چندین بار از طریق شبکه های اجتماعی تهدید به مرگ شد، بنابراین تصمیم گرفت به تنهایی و بدون خانواده به مونیخ بازگردد. مشخص نیست این تهدیدات از سوی چه گروهی و از سوی چه کسانی صورت گرفته است، اما می توان حدس زد که این تهدیدات توسط هواداران متعصب بایرن صورت گرفته است.

روبرت لواندوفسکی که شایعات زیادی درباره آینده حرفه ای خود دارد و به دنبال جدایی از بایرن مونیخ برای پیوستن به بارسلونا است، سرانجام دیروز (دوشنبه) بدون خانواده به مونیخ بازگشت و صبح امروز برای ادامه تمرین در تست های پزشکی باشگاه بایرن مونیخ حاضر شد. به پیش فصل باواریایی ها بپیوندید.

بهترین بازیکن جهان منتخب فیفا با پیراهن قرمز بایرن در 374 بازی 344 گل زده و 72 پاس گل داده است. او تا به حال به بایرن کمک کرده است تا 19 جام مختلف از جمله هشت قهرمانی بوندسلیگا و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

گفته می شود بارسلونا آخرین پیشنهاد خود را برای جذب لواندوفسکی 33 ساله به بایرن مونیخ ارائه کرده و امیدوار است این پیشنهاد از سوی بایرن پذیرفته شود و تا پایان هفته این انتقال نهایی شود. طبق گزارش های منتشر شده، بارسلونا و لواندوفسکی پیش از این بر سر قراردادی سه ساله به توافق رسیده اند.