پیام ویژه لیونل مسی برای راجر فدرر / از تماشای شما لذت بردم

ستاره سوئیسی روز پنجشنبه با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی از تنیس حرفه ای خداحافظی کرد. جام کبدی در لندن آخرین تورنمنت ATP فدرر خواهد بود.

در پی این خداحافظی موجی از ادای احترام به فدرر به اتفاد ارسال شد. لیونل مسی یکی از ورزشکاران بزرگ جهان بود که پس از بازنشستگی برای قهرمان بیستمین گرند اسلم آرزوی زندگی خوشی کرد.

لیونل مسی، فوق ستاره فوتبال، از راجر فدرر، اسطوره تنیس تجلیل کرد و به او به خاطر حرفه باورنکردنی اش تبریک گفت.

مسی در پیام خود نوشت: یک نابغه منحصر به فرد در تاریخ تنیس و الگوی هر ورزشکاری. ما برای شما در مرحله جدید زندگیتان بهترین ها را آرزو می کنیم، همانطور که همیشه دوستتان داشته ایم، دلتنگ شما در زمین تنیس خواهیم بود. بازی را ببینید.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

او در بیانیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همانطور که بسیاری از شما می‌دانید، سه سال گذشته من را با چالش‌هایی در قالب آسیب‌دیدگی مواجه کرده است. من سخت تلاش کرده‌ام تا به آمادگی کامل برگردم، اما توانایی‌ها و محدودیت‌های بدنم را نیز می‌دانم و این پیام اخیراً برایم روشن شده است. من 41 ساله هستم. من در 24 سال بیش از 1500 بازی انجام داده ام. تنیس بیش از آنچه تصورش را می‌کردم نسبت به من سخاوتمندتر بود و اکنون باید بدانم که زمان پایان دادن به حرفه‌ام فرا رسیده است.»