پیام کیه لینی به تیم ملی ایتالیا؛ کاپیتان رفته؟

کیهولینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: انتظار داشتیم امشب یک بازی متفاوت انجام دهیم و این غیرقابل انکار است. روز پنجشنبه صفحه غم انگیزی در کتاب تاریخ فوتبال ما وجود داشت. ما همیشه در وجود خود احساس پوچی خواهیم کرد، اما در ورزش نیز مانند زندگی، باید قدرت بالا بردن خود را داشته باشیم. همیشه.”
کاپیتان تیم ملی ایتالیا با تبریک به بازیکنان جوان این تیم گفت: این بازیکنان مهمترین صفحات تاریخ فوتبال ایتالیا را خواهند نوشت و همان حسی را که تابستان گذشته خوش شانس بودیم را به همه ما القا خواهند کرد. و برای همیشه باد لاجوردی.”
کیه لینی با 116 بازی ملی در کنار آندره آ پیرلو با ایتالیا در رده پنجم قرار دارد و تنها دانیله د روسی، پائولو مالدینی، فابیو کاناوارو و جانلوئیجی بوفون غایب هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شکست ایتالیا مقابل مقدونیه شمالی در پلی آف جام جهانی 2022 قطر باعث شد که این تیم برای دومین فصل متوالی در جمع 32 تیم برتر قرار نگیرد.
بسیاری پیش از این ادعا کرده اند که بازی دوستانه مقابل ترکیه آخرین حضور کیهولینی در زمین با پیراهن ایتالیایی بوده است.
این بازیکن در جریان تعویض بازوبند کاپیتانی خود را از دست داد، آن را بوسید و سپس به بازوی جانلوئیجی دوناروما بست. سپس از روی زمین پرید و روبرتو مانچینی را به گرمی در آغوش گرفت
مدافع یوونتوس حالا پیامی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که شایعات خداحافظی او از تیم ملی ایتالیا را افزایش داده است.

جورجیو کیه لینی کاپیتان تیم ملی ایتالیا پیامی را منتشر کرد که تردیدهای زیادی در مورد خداحافظی او از عرصه داخلی ایجاد کرد.


سرویس خبر شماره: 1817338 |
10 فروردين 1401 ساعت 15:14 |
1,606 امتیاز خبر|

0نظرات