پیرمرد مونته نگرویی در آسیا غیر قابل دسترس تر شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق چند روز پیش به پایان رسید و تیم کیچ هنگ کنگ در مرحله پایانی با تساوی مقابل ویسل کوبه ژاپن راهی مرحله یک شد. /8 فینال این مسابقات.

او که در فوریه 2021 به کیچی هنگ کنگ پیوست، در 37 بازی در 37 بازی، 36 گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است که برای این پیرمرد مونته نگرویی آماری عجیب است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در این بازی دژان دامیانوویچ مهاجم 40 ساله مونته نگرو اولین گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. دامیانوویچ با گلی که به وسل کوبه زد، تعداد خود را در لیگ قهرمانان آسیا به 42 رساند و آمار شخصی خود را به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا افزایش داد.

این بازیکن در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا توانست با چهار گلی که برای کیچ به ثمر رساند از لی دونگ گوک کره ای که از دنیای فوتبال خداحافظی کرد پیشی بگیرد و به تنهایی عنوان برترین گلزن تاریخ فوتبال را از آن خود کند. رکورد شخصی لیگ قهرمانان آسیا بهبود یافت.

دژان دامیانوویچ، مهاجم مونته‌نگرویی هنگ‌کنگ، با گلزنی‌هایی که در رقابت‌های امسال به ثمر رساند، حتی بیشتر دست نیافتنی‌تر شده است.


سرویس خبر شماره: 1822539 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 16:47 |
25,954 |

0نظرات

رسیدن به دامیانوویچ غیرممکن تر از همیشه است

این بازیکن سابق که آخرین روزهای فوتبال خود را سپری می کند، 25 گل برای اف سی سئول و 9 گل برای سوون سامسونگ کره جنوبی و همچنین 2 گل برای پکن گوان در آن سال ها و 6 بار در این دو فصل به ثمر رساند. با پیراهن کیچ درها را به روی حریفان باز کرد تا تعداد گل های او در آسیا را به عدد 42 برساند.