پیروانی: دروغ است و من هیچ وقت به صندوق داوران نرفتم

وی در خصوص اظهارات مسئولان نفتی نیز گفت: ما در ورزشگاه آزادی هیچ مشکلی برای حریفان خود ایجاد نکرده ایم. ما همیشه به دنبال بهترین شرایط برای فوتبال سالم بودیم. همکاران من یعنی مدیران سایر تیم ها شاهد بوده اند که ما همیشه به بازیکنان می گوییم روز قبل از بازی چمن را بچینید. هیچ وقت بحثی مطرح نبود که زمین بخواهد مشکلی داشته باشد و همه می بینند که از روز قبل از بازی چقدر روی این موضوع حساس هستیم تا حریفان شاکی نشوند.

افشین پیروانی به ادعای حضور در رختکن داوران واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

پیروانی: دروغ است و من هیچ وقت به صندوق داوران نرفتم

پیروانی درباره زمین ورزشگاه توضیح داد: این موضوع مربوط به تهران و شهرستان نیست. قانون فوتبال هم همینطور است و می گوید ناظر مسابقه هم باید بیاید زمین چمن را ارزیابی کند. آمد، دید و مشکل پیدا کرد که ماشین چمن زنی را آوردند. سپس ارتفاع چمن دارای یک استاندارد تعیین شده است. دست من نیست که بزنند یا نه. هوا گرم بود و تنها چیزی که به ذهن می رسد این است که با توجه به آب و هوا می خواستند از ارتفاع چمن به عنوان امتیاز استفاده کنند.


سرویس خبر شماره: 1843131
20 سپتامبر 1401 در 01:02
20.1 هزار |

5نقطه نظر

ما به دنبال فوتبال پاک هستیم.

وی ادامه داد: مشکل دیگر این است که نه برای این بازی بلکه تا آخر عمر یادم نمی آید که به رختکن داوران رفته باشم. او اول، وسط و آخر بازی را بازی نکرد. فرافکنی، حاشیه سازی یا دادن اطلاعات نادرست به مردم مبنی بر اینکه افشین پیروانی به رختکن داوران رفته، منصفانه نیست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پایان دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان، رضا مهاجری، سرمربی تیم خونه به خونه مدعی شد افشین پیروانی در بین دو نیمه به رختکن داوران رفته و آنها را تحت فشار قرار داده است. اظهاراتی که واکنش سرپرست پرسپولیس را به دنبال داشت.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره این اتهام افزود: داور اشتباه کرد اما دلیلی ندارد به رختکن آنها بروم. این تهمت ناروا است. آقای مهاجری دوست و معلم عالی من هستند. تیم خوبی درست کرد اما وقتی کسی خبر و اطلاعات بدی به او می داد بهتر بود حساس بود و پیگیری می کرد و بررسی می کرد که درست است یا نه. باز هم تاکید می کنم که تا امروز هرگز تحت هیچ عنوانی در رختکن داوران حضور نداشته ام.



مجله اخبار فوتبال داخلی