پیروزی بر لیورپول بهترین عنوان رئال خواهد بود


سرویس خبر شماره: 1822783 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 21:49 |
9,757 امتیاز خبر|

6نظرات

استیو مک ماهون:

استیو مک ماهمن، ستاره سابق رئال مادرید و لیورپول معتقد است که یک فینال هیجان انگیز لیگ قهرمانان اروپا در پیش است.

مک ماهونان پس از بازی به BTS Sport گفت: “من فکر می کنم این یک فینال بزرگ است.” رئال مادرید و تاریخی که او امسال زندگی کرد بسیار جالب است. آنها در بهترین شرایط ممکن نبودند اما با این وجود توانستند به فینال برسند. با توجه به اتفاقی که امسال برای رئال افتاده است، اگر آنها بتوانند لیورپول را شکست دهند، بدون شک بهترین قهرمانی آنها خواهد بود.
او با اشاره به عملکرد درخشان رئال مادرید در این فصل گفت: عبور از سد، عبور از سیتی، چلسی و لیورپول در زمانی که می دانیم تیم های لیگ برتر انگلیس چقدر قدرتمند هستند، این چیزی است که آنها را می سازد. به نام خودش.”
ستاره سابق لیورپول که در دوران حضورش در رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، افزود: نمی گویم این تیم قهرمان می شود، اما می گویم آنها مقابل چلسی، منچسترسیتی و هر تیم دیگری عملکرد خوبی داشتند. “



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی بود و موفق شد با نتیجه 1-3 از سد این تیم بگذرد.
شاگردان کارلو آنچلوتی با توجه به باخت 3-4 در این دیدار تا دقیقه 90 بازی یک بر صفر از ریاض عقب بودند.
در وقت اضافه اول، کریم بنزما به سرعت تیمش را با دو گل از روی نقطه پنالتی پیش انداخت تا رئال مادرید بتواند سیتی را شکست دهد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.