پیروزی بزرگ برای هواداران به عنوان جزئیات مسابقه دیدار منچستر یونایتد مقابل منچسترسیتی تایید شد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


منچستریونایتد تاریخ و زمان بازی موردانتظار جامعه شیلد خود در برابر رقیب بین شهری منچستر سیتی را به دست آورده است.

اوایل امروز، اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرد که مسابقات 2024 Community Shield در ساعت 15:00 BST روز شنبه 10 اوت برگزار خواهد شد.

به عنوان ایالت یونایتد در وب سایت رسمی خود، این درگیری به طور گسترده به عنوان افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر در نظر گرفته می شود.

مسابقه Community Shield برنده مسابقات برتر انگلیس را در مقابل فاتحان جام حذفی قرار می دهد. این بدان معناست که این بازی تکرار فینال جام حذفی ماه گذشته در ومبلی خواهد بود که در آن مردان اریک ده هاگ با نتیجه 2-1 برنده شدند.

در آن مناسبت، دو نوجوان، آلخاندرو گارناچو و کوبی ماینو، گل‌ها را به ثمر رساندند تا پیروزی یونایتد را تضمین کنند.

طبق گزارش The Manchester Evening News، این واقعیت که شروع بازی در ساعت 3 بعدازظهر است نشان دهنده یک پیروزی بزرگ برای هواداران است که به نظر می رسد نظرات آنها توسط اتحادیه فوتبال انگلیس شنیده شده است.

ترم گذشته، هزاران نفر از هواداران سیتی بازی Community Shield را به عنوان نوعی اعتراض به تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس مبنی بر برنامه ریزی دیدار آنها با آرسنال برای روز یکشنبه ساعت 4 بعدازظهر تحریم کردند و عملاً گزینه های حمل و نقل عمومی را برای بازگشت به موقع به منچستر محدود کردند.

با این حال، این بار، هواداران می توانند با آخرین قطار ساعت 9 شب به موقع برگردند.

MEN اضافه می کند که اتحادیه فوتبال انگلیس نیز در زمان شروع بازی با اعتماد هواداران منچستریونایتد (MUST) صحبت کرده است. MUST حرکت را تایید کرد تا آن را در ساعت 3 بعد از ظهر داشته باشید.

جلسات به صورت زنده از ITV پخش خواهد شد.

بازی آینده سومین بازی Community Shield بین سیتی و یونایتد خواهد بود.

قهرمان 20 بار انگلیس در هر دو مسابقه قبلی، در سال های 1956 و 2011، پیروز شده است. بدون شک، تن هاگ امیدوار است همان چیزی را تکرار کند، زیرا او می خواهد رقابت های 2024/25 را با موفقیت آغاز کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/06/26/huge-win-for-fans-as-fixture-details-for-man-uniteds-community-shield-clash-vs-man-city-are-confirmed-282086/ منبع: