پیروزی بزرگ سینا اسدبیگی در کمیته تعیین تکلیف فدراسیون فوتبال

سایت فدراسیون فوتبال در این باره نوشت: «در مورد شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس و سینا اسدبیگی، کمیته وضعیت بازیکنان با استناد به آیین نامه حاکم بر این موضوع؛ اسناد و ادله بیانی بالا؛ شکایت باشگاه ذوب آهن علیه سینا اسدبیگی برای غرامت و محرومیت رد شد. همچنین ادعای باشگاه ذوب آهن علیه باشگاه پرسپولیس مبنی بر مطالبه غرامت رد شد.

اسدبیگی که در هفته های اخیر به پرسپولیس پیوست و گلی تماشایی به گلگهار سیرجان زد، حالا می تواند با آرامش بیشتری به کارش با پوشان سرخ ادامه دهد و انتظار نمی رود غرامتی به ذوب آهن بدهد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

24 تیر 1401 باشگاه ذوب آهن از تمدید قرارداد و ادامه همکاری با سینا اسدبیگی خبر داد اما در 15 مرداد ماه عکس این بازیکن با پیراهن پرسپولیس و امضای قرارداد با سرخپوشان منتشر شد. ، همراه با شکایت باشگاه اصفهانی.

حالا پس از گذشت نیم فصل از رقابت های لیگ برتر، کمیته وضعیت اتحادیه به پرونده شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس و سینا اسدبیگی رسیدگی و تصمیم خود را اعلام کرد.

مدیران ذوب آهن تصور می کردند عکس برگه تمدید قرارداد اسدبیگی را در اختیار دارند و این بازیکن رضایت نامه آنها را برای بازی در پرسپولیس دریافت نکرده و تخلف کرده است و به همین دلیل شکایت خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد.