پیروزی بزرگ پاریس با امباپه (عکس)

اولین گل این دیدار را کیلیان امباپه در دقیقه 29 به ثمر رساند. پس از چندین حمله ناموفق از پاریس، مندز با یک نفوذ سریع از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و سپس به امباپه پاس داد. ضربه دقیق ملی پوش فرانسوی پی اس جی روی این پاس پس از لمس مدافع حریف منجر به گل اول این دیدار شد.

1794592

نیمه اول به پایان نرسیده بود و شاگردان گوتیه با ادامه حملات خود در دقیقه 39 در آستانه رسیدن به گل چهارم بودند اما ضربه نیمار از کنار دروازه به بیرون رفت. دو دقیقه بعد از این فرصت عالی، پاریس گل چهارم امباپه را به ثمر رساند. او آن گل را روی پاس نیمار و یک ضربه چیپ دیگر در موقعیت تک به تک به ثمر رساند.

1794591

پاریس با وجود برتری چهار صفر نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی چندین موقعیت خوب گلزنی ایجاد کرد که از جمله آنها می توان به ضربه خطرناک سانچز از پشت محوطه جریمه به سمت حریف دروازه اشاره کرد.

1794595

حملات پاریسی ها در نهایت در دقیقه 10 نیمه دوم به گل منجر شد. امباپه گلزن آن گل بود. او در موقعیت تک به تک دیگر ترجیح داد دروازه بان را دریبل بزند و دروازه را متفاوت از دو گل دیگر باز کند.

1794594

پاری سن ژرمن با برتری 7-0 مقابل پی اس وی به مرحله حذفی رقابت های کوپه دو فرانس راه یافت.

پیروزی بزرگ پاریس با امباپه (عکس)

کاسل پی که استادیوم استاندارد اختصاصی نداشت، در زمین لنس میزبان پاریس بود و توانست دروازه خود را در نیم ساعت اول بازی بسته نگه دارد و بعداً با گلزنی امباپه موتور روشن، شاهد برد پرگل میهمان بودیم. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم پاری سن ژرمن در یکی از 16 بازی اخیر کوپه فرانسه میهمان حریفی ناشناخته به نام پی د کسل بود. یک تیم آماتور شهر کوچک که بازیکنانش از افرادی تشکیل شده اند که هر کدام شغلی غیر از فوتبال دارند. شاگردان گوتیه برای غلبه بر پید د کسل مشکلی نداشتند و 7 بر صفر پیروز شدند.

نیمار چهار دقیقه بعد روی همکاری عالی امباپه با دروازه بان حریف به مصاف هم رفت و پس از ضربه سر خوب، با یک ضربه دقیق گل دوم را برای پاریس به ثمر رساند. تنها یک دقیقه بعد از آن گل، امباپه با یک ضربه چیپ گل سوم را به ثمر رساند.

1794590


سرویس خبر شماره: 1866444
04 فوریه 1401 در 02:09 |
4.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مرحله یک شانزدهم نهایی کوپه دو فرانس

در شرایطی که هواداران کسل پی نگران نتیجه دو رقمی بودند، پاریسی ها در دقایق باقی مانده رفتار تهاجمی خود را حفظ کردند و روی پاس خوب و شوت سولر برای هفتمین بار دروازه حریف را باز کردند و در دقیقه 79 توسط امباپه تمام شد. ; شوت از راه دور ویتینا که با واکنش خوب دروازه بان حریف همراه بود، این بازی پرگل را به پایان رساند که منجر به برتری 7 بر صفر پاریس و صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در دقیقه 64 بازی، نیمار با یک حرکت فنی وارد محوطه جریمه شد و پس از دریبل زدن دروازه بان، توپ را در دهانه دروازه به کارلوس سولر داد تا این بازیکن بتواند ششمین گل عقب را به ثمر برساند.

1794593