پیروزی لورکوزن در اولین حضور سردار فیکس

دقیقه 86 بود که پائولینیو بازیکن برزیلی لورکوزن توپی را از میانه زمین به سمت دروازه ولفسبورگ گرفت و در این بین با عبور از سد چند مدافع بومی در شوت قرار گرفت. موقعیتی در پشت محوطه جریمه و با یک شوت دیدنی توپ را وارد دروازه حریف کرد و بایر را به جلو هل داد.

سردار که پس از پیوستن به لورکوزن برای اولین بار در این تیم آلمانی به میدان رفت، سخت کوش و خستگی ناپذیر ظاهر شد اما این بازیکن ایرانی که قرار است پس از این بازی برای دیدار با کره جنوبی به اینچئون سفر کند، نتوانست هواداران لورکوزن را حفظ کند. منتظر گل اول ستاره جدیدشان هستند.

سردار آزمون نیز در این دیدار 73 دقیقه برای تیمش به میدان رفت. او تنها یک شوت خارج از محوطه را وارد دروازه ولفسبورگ کرد و 23 بار توپ را لمس کرد. 56 درصد پاس های بازیکن ایرانی درست بود و از 5 دوئل هوایی با بازیکنان حریف یکی را برد و 7 بار مالکیت توپ را از دست داد. سردار در پایان از سایت Sofa Score امتیاز 6.6 را دریافت کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در یکی از دیدارهای هفته بیست و هفتم بوندس لیگا، بایرلورکوزن در ورزشگاه فولکس واگن آرنا میهمان وولفسبورگ بود. جرارد سیوانه، سرمربی بایرلورکوزن که به دنبال حضور در لیگ قهرمانان اروپا است، تصمیم دارد مهاجم ایرانی خود را در ترکیب اصلی قرار دهد.


سرویس خبر شماره: 1816222 |
29 مارس 1400 ساعت 22:11 |
8,930 |

0نظرات

پائولینیو ستاره بایرن در 4+2 دقیقه آخر

این دیدار سخت و حساس که دو تیم پشت سر هم و کاملا مساوی را تماشا کردند با نزدیک شدن به پایان، لحظات طوفانی پایانی را به دنبال داشت و یاران سردار در آخرین لحظات بازی موفق شدند دو بار دروازه حریف را باز کنند. .

در حالی که وولفسبورگ تلاش کرد گل تساوی را به ثمر برساند، این کریم دریمبی بود که در دقیقه 2+90 حرکتی را از سمت راست آغاز کرد و از تکل حریف جدا شد و توپ را وارد دروازه کرد که پائولینیو ستاره بایرن با گل ولفسبورگ دفع شد. یک ضربه سر از روی دروازه پائوئو پروان و یک ضربه ایستگاهی به سمت حریف شلیک شد.

در روزی که سردار آزمون برای اولین بار از ابتدا برای لورکوزن بازی کرد، این تیم با گل های دقایق پایانی پیروز شد.

به این ترتیب بایرلورکوزن توانست در دقایق پایانی دیدار مقابل وولفسبورگ به یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه دست یابد و با 48 امتیاز جایگاه سوم خود را تثبیت کند. البته لایپزیگ با 45 امتیاز به دنبال این تیم است.