پیروزی مثلث رهبری فوتبال زنان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هر چه به پایان لیگ برتر فوتبال بانوان نزدیک می شویم رقابت تیم ها برای قهرمانی جذاب تر می شود. سه تیم مدعی خاتون بام، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان در هفته هفدهم و 5 هفته مانده به پایان فصل توانستند از سد حریفان خود عبور کنند تا روند قهرمانی در اوج پیگیری شود. هیجان .

در دیگر دیدارهای هفته هفدهم، ذوب آهن اصفهان در تیم ملی شهرکرد را شکست داد و شاگردان شهبازی توانستند با برتری 9 گلی جایگاه خود را در رده چهارم جدول حفظ کنند. تیم باطری سازی سنندج نیز با نتیجه 2 بر یک از سد پالایشگاه گاز ایلام گذشت و با حذف سرگل بوشهر از جدول، تیم فوتبال البرز 3 امتیاز انضباطی را کسب کرد.

نتایج کامل هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان:


سرویس خبر شماره: 1823006 |
17 ژوئن 1401 ساعت 00:32 |
266 |

0نظرات

تیم برتر خاتون در ورزشگاه کوروش انزلی و در دیداری جذاب و مهیج در حضور تماشاگران انزلی توانست با نتیجه 5 بر 2 از سد ملوان عبور کند تا شاگردان مرضیه جعفری همچنان با 46 امتیاز در صدر جدول باشند. نکته ها.

ملوان بندر انزلی 2-5 زن از بم
شهرداری سیرجان 3-2 کیان نیشابور
ارومیه 0-1 سپاهان اصفهان
ذوب آهن اصفهان 9-0 تیم ملی شهرکرد
هیئت فوتبال سرگل بوشهر 0-3 البرز (پیروزی انضباطی)
کشاورز باطری سنندج 2-1 پالایشگاه گاز ایلام



مجله اخبار فوتبال داخلی

شهرداری سیرجان در خانه کیان نیشابور دوم شد و شاگردان جهاننجاتی توانستند در یک بازی فشرده 3 بر 2 از سد کیان بگذرند تا با 44 امتیاز نزدیکترین پیرو خاتون باقی بمانند.

سپاهان دارنده مدال طلا که با تساوی هفته گذشته مقابل ملوان امروز در ارومیه از کورس قهرمانی دور شد، به سختی با یک گل از سد تعاونی ها عبور کرد تا با 41 امتیاز به قهرمانی در لیگ امیدوار باشد.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری 5 دیدار و گل جذاب به پایان رسید.