پیروزی مهم بنفیکا مقابل علیپور یاران


سرویس خبر شماره: 1822197 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 23:25 |
686 امتیاز خبر|

0نظرات

با آن برد ارزشمند خارج از خانه مقابل یاران علیپور، بنفیکا نیز 71 امتیازی شد، بنابراین اگر دو برد متوالی دیگر کسب کنند، هنوز شانس صعود مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان را دارند. تا پایان فصل و اسپورتینگ لیسبون به نتیجه نرسد. در مسابقات آینده

علی علیپور مهاجم ایرانی ماریتیمو که پیش از این در 31 بازی لیگ برتر پرتغال 7 گل زده و یک پاس گل داده بود، در دقیقه 74 بازی مقابل بنفیکا به میدان رفت و کارت زرد دریافت کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در ادامه رقابت های هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال مارتیمو در شرایطی که علی علیپور در جمع بازیکنان ذخیره قرار داشت، به مصاف تیم سوم رفت. بنفیکا را از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه دوس باریروس قرار داد.

تیم فوتبال مارتتیمو با وجود استقبال و جایگزینی مهاجم ایرانی، با نتیجه یک بر صفر مغلوب بنفیکا شد تا در امتیاز 37 باقی بماند و در رده هفتم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گیرد.

مهاجم ایرانی ماریتیمو در باخت تیمش مقابل بنفیکا تعویض شد.

شاگردان علیپور که در چهار هفته پایانی لیگ برتر پرتغال عملکرد خوبی نداشتند و با یک تساوی و دو شکست به یک پیروزی دست یافتند، در دیدار مقابل بنفیکا نیز نتوانستند امتیازی کسب کنند و بازنده زمین را ترک کردند.