پیرو: خدا به ما رحم نمی کند، اگر…

سرمربی سابق فجرسپاسی تاکید کرد: واقعا حیف است که فجرسپاسی به این روز بیفتد. مجتبی سرآسیایی را برای شوک زدن به تیم به جای کلانتری آوردند که او هم نشان داد واقعا برای تیم کار می کند و کلانتری هم دردش را کشید. من به همه مربیان احترام می گذارم اما فکر می کنم باید این چهار بازی را چهار بازی فینال یا یک بازی پلی آف بدانند تا انشالله با تمام شدن بازی ها تیم فجر در لیگ برتر بماند.

وی ادامه داد: فجرسپاسی در مسابقاتی که بعد از تعویض کادر فنی در بازی آلومینیوم اراک دیدم بسیار روان و باهوش بود و حتی مقابل رفسنجان با وجود باخت خیلی خوب بازی کرد اما در بازی آلومینیوم اراک دیروز بازیکنان طوری بازی کرد که انگار تیم در وسط جدول است.” آیا ما مسجد سلیمان را نمی گیریم پس کدام تیم را ببریم؟ دلیلش را نمی دانم اما تیم زنده به نظر نمی رسید و اصلاً فوتبال زیبای دو بازی قبلی را ارائه نمی کرد و واقعاً از کرم خدا برای بردن بازی دور بود.

وی خواستار حمایت همه جانبه شیرازی ها از فجرسپاسی شد: 11 سال است که در این تیم هستم. فجر در جام باشگاه های آسیا شرکت کرد، دو بار نایب قهرمان شد و در یک تورنمنت معتبر در عربستان بازی کرد. تیم فجرسپاسی تیم شهید است و خدا می داند دیروز وقتی تیم آخرین بازی را انجام نداد حرص خوردم چون این تیم آبرو و آبروی ماست و خدایا ما محفوظ هستیم اگر تیم بیفتد همه مصدوم می شوند. .

غلامحسین پیروانی با اشاره به مشکل عدم ارائه فوتبال مناسب زمین چمن حافظیه از سوی فجری ها مقابل نفت مسجد سلیمان، گفت: هر تیمی اگر بخواهد موفق شود نیاز به تجهیزات دارد و در فوتبال ایران این زمین ماده اصلی است. اگر داشتم به خاطر بازی خوبی که تیم فجرسپاسی روی همین زمین چمن مقابل آلومینیوم اراک و مس رفسنجان انجام می داد، بازی با مسجد سلیمان را به جای دیگری می آوردم اما الان دو بازی با ذوب آهن و پرسپولیس فکر می کنم. این به نفع تیم و بازی در همان زمین است که به حریف اجازه می دهد در زمین بازی کند و به جای آن به فکر راهی برای استفاده از توانایی های دیگر باشد.

پیروانی گفت: آسیایی تمام تلاش خود را می کند و وظیفه همه شیرازی ها و پیشکسوتان این است که حال و هوای مثبتی داشته باشند تا انشاءالله دوباره تیم بهبود پیدا کند. ما اصلا ناامید نیستیم و فرصت باقی است. اگر از این تیم حمایت نکنیم خدا به داد ما پیشکسوتان فجر برسه.


سرویس خبر شماره: 1823699 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 15:24 |
4,909 |

0نظرات

همان فجری است که 4 گل برای پرسپولیس زد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، غلامحسین پیروانی در گفت و گو با “مجله اخبار فوتبال” درباره دیدار روز گذشته تیم فوتبال فجرسپاسی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: تمام مسابقات فجرسپاسی را از نزدیک دنبال می کنم و معتقدم این تیم در بازی دیروز مقابل نفت مسجد سلیمان یک جورهایی بود. خسته.. با تیم زندگی نمیکنم که دلیلش رو بدونم ولی کادر فنی قطعا بیشتر از من در جریان شرایط هستن فجرسپاسی بر خلاف بازی با آلومینیوم اراک و حتی مس رفسنجان که فعال بود و بازی کرد فوتبال، دیروز خستگی خود را نشان داد که ممکن است به دلیل مشکل بدنی یا فشار زیاد باشد.

سرمربی سابق فجرسپاسی ابراز امیدواری کرد این تیم با حمایت شیرازی ها در چهار بازی آینده موفق شود و در لیگ برتر بماند.

وی تاکید کرد: همان سحری است که یک روز مقابل چشمان 85 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی پرسپولیس 4 گل می زند. بگذارید همه جو مثبت بدهند و تیم را از طریق بازی تحقیر نکنید. زمین بازی با هواداران و تراکتور هم خوب است و انشاالله امتیازات از دست رفته را جبران کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی