پیسرز به قراردادی بلندمدت با پاسکال سیاکام نزدیک است

برای شروع فصل 2023-24، پیسرز پتانسیل را در تیم خود دید. ایندیانا می دانست که شانس مدعی بودن در کنفرانس شرق را دارد. با این حال، تیم به یک فوق ستاره دیگر نیاز داشت که بتواند به کاهش فشار وارده بر تایرس هالیبرتون کمک کند. به همین دلیل است که پیسرز با پاسکال سیاکام مهاجم سابق رپتورز در مهلت تجاری 2023-24 معامله کرد.

سیاکم در پایان فصل گذشته بازی‌های بیشتری را برای پیسرز انجام داد تا برای رپتورز. این بازیکن 30 ساله 41 بازی آخر فصل عادی را برای ایندیانا آغاز کرد. در طول سیزن پس از سال 2024، پیسرز به صورت غافلگیرکننده به فینال کنفرانس شرق رسید. پاسکال سیاکام یک قطعه کلیدی در کمک به پیسرز برای رسیدن به این نقطه بود. به گفته منابع، پیسرز آماده تمدید قرارداد طولانی مدت سیاکام است.

هم پیسرز و هم پاسکال سیاکام از اینکه تمدید طولانی مدت را انجام دادند خوشحال هستند

پاسکال سیاکام یکی از برترین بازیکنان آزاد این فصل است اما انتظار نمی رود که این ستاره دو بار به بازار آزاد راه پیدا کند. به گفته اسکات آگنس از فیلدهاوس فایلز، سیاکام و پیسرز در آستانه تمدید طولانی مدت قرارداد هستند. برایان ویندهورست از ESPN قانون جدید لیگ را در این فصل گزارش داد که به تیم ها اجازه می دهد پس از پایان فینال NBA با بازیکنان خود مذاکره کنند. این اتفاق شب گذشته زمانی رخ داد که بوستون سلتیکس هجدهمین قهرمانی لیگ خود را به دست آورد. این به پیسرز اجازه داد تا با سیاکم صحبت کنند.

معامله تا بعد از 30 ژوئن در ساعت 6:00 بعد از ظهر EST نمی تواند اعلام شود. با این حال، پیسرز همچنان مجاز به مذاکره با سیاکم است زیرا او در فصل گذشته در فهرست آنها حضور داشت. ایندیانا در تابستان امسال قصد نداشت سیاکام را رها کند. این مهاجم با استعداد در فصل بعد به پیسرز کمک کرد تا به سطح دیگری برسد. بله، پیسرز برای مقابله با تیم‌هایی که بدشانسی آسیب دیده بود کمک دریافت کرد. با این حال، ایندیانا همچنان از فرصت های خود استفاده کرد و به فینال کنفرانس شرق راه یافت. اگر این تیم در ضرب الاجل با سیاکم معامله نمی کرد، هرگز این اتفاق نمی افتاد.

پیش از فصل 2020-2020، تورنتو رپترز با پاسکال سیاکام قرارداد خود را به مدت 4 سال به مبلغ 136.9 میلیون دلار تمدید کرد. وقتی ایندیانا برای سیاکام معامله کرد، آنها می دانستند که قرارداد او در حال اتمام است. آنها قصد داشتند سیاکم را به یکی از اعضای اصلی فرنچایز خود تبدیل کنند. این برنامه ها چندین ماه بعد از این خط صادق می مانند. به گفته ایوان سیدری، سیاکام قرار است حداکثر قرارداد امضا کند. سیاکم در طول دوران حرفه ای خود 143 میلیون دلار درآمد داشته است.



https://sportslens.com/news/the-indiana-pacers-are-close-to-signing-pascal-siakam-to-a-long-term-contract-extension/ منبع: