پیشرفت هوادار در سال دوم حضور در لیگ برتر


سرویس خبر شماره: 1938396
29 اردیبهشت 1402 ساعت 10:04 |
1.2 هزار |

0نقطه نظر

به این ترتیب هوادار موفق شد با فاصله پنج امتیازی از نزدیکترین رقیب خود در رده دهم لیگ برتر قرار بگیرد و از پیکان تهران، ملوان انزلی، نساجی مازندران، مس کرمان، نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان پیشی بگیرد.

هوادار که از بدو تاسیس همواره عملکرد بهتری نسبت به سال قبل داشته است، در پایان فصل 1402-1401 لیگ برتر نیز موفق شد رتبه قابل قبول خود را از یازدهم فصل گذشته به رده دهم این رقابت ها ارتقا دهد و در حالی که پیش از این هرگز این رتبه را نداشته است. با صعود از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، این شانس را دارد که در بازی هفته آینده و در مرحله نیمه نهایی مقابل پرسپولیس به پیروزی برسد تا به فینال جام حذفی فوتبال ایران راه یابد.

هوادر در فصل دوم ورود به لیگ برتر تمامی بازی های خود مقابل ذوب آهن و قبل از این بازی را برده بود و چهارمین بازی هواداری و ذوبی در اصفهان نیز با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید تا بنفش ها هواداران پایتخت مقابل سبزپوشان اصفهان شکست ناپذیر هستند.

1877187

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان دو تیم ذوب آهن و هوادار در جدالی به مصاف هم رفتند که سرنوشت نهایی دو باشگاه در جدول لیگ برتر را رقم زد و بنفشه های تهران این روند شکست ناپذیر را مدیریت کردند. در مقابل گاندوها ادامه دهید.

هوادار در آخرین بازی خود در ماراتن خلیج فارس موفق شد برابر ذوب آهن اصفهان به تساوی دست یابد و فصل را با یک امتیاز خارج از خانه به پایان رساند و دهم شد.

پیشرفت هوادار در سال دوم حضور در لیگ برتر

البته هنوز فصل برای هواداران به پایان نرسیده است و باید در دیداری حساس مرحله نیمه نهایی به مصاف پرسپولیس تهران قهرمان لیگ بروند.

1877188



مجله اخبار فوتبال داخلی