پیشنهادات وسوسه انگیز شیخ قطر برای راضی نگه داشتن گلازیر/ آوردن فوتبال آمریکا به خاورمیانه!

لیگ فوتبال آمریکا قصد دارد برای استفاده از پایگاه هواداران جهانی خود توری در جهان داشته باشد. در ژانویه، اعلام شد که بوفالو بیلز، تنسی تایتانز، جکسونویل جگوارز، کانزاس سیتی چیفز و نیوانگلند پاتریوتز در انگلیس و آلمان بازی خواهند کرد.

یک منبع موثق گفت: “شیخ جاسم بسیار مشتاق خرید باشگاه است و پول لازم برای این کار را دارد. او تحت تاثیر گلیزرها قرار گرفته و دوست دارد در آینده با آنها همکاری کند. بخشی از پیشنهاد او این بود که گلیزرها می توانند آوردن تیم NFL خود به قطر برای یک بازی نمایشگاهی در استادیوم ملی در دوحه.” این به تثبیت موقعیت قطر به عنوان مقصدی برای سرگرمی های ورزشی کمک می کند و فرصتی را برای گلیزرها فراهم می کند تا برند NFL خود را گسترش دهند و پول نقد تولید کنند.”

شیخ جاسم بن حمد آل ثانی با پیشنهاد 5 میلیارد پوندی خود برای خرید منچستریونایتد رکورد جهانی را شکست. و اکنون، در اقدامی جدید، او در مورد سرمایه‌گذاری مشترک با گلیزر صحبت کرده است تا احتمالاً بازی‌های NFL را به خاورمیانه بیاورد.

این مطلب را نیز بخوانید: رکورد پیشنهاد شیخ جاسم برای خرید منچستریونایتد



سرویس اخبار فوتبال خارجی

شیخ جاسم معتقد است خرید گلیزرها توسط یونایتد، که مالک تیم تامپا بای باکانیرز نیز هستند، می‌تواند آغاز رابطه‌ای باشد که باعث می‌شود تیم‌های NFL فوتبال آمریکایی را به خاورمیانه بیاورند. در سال‌های اخیر، مالکان تیم، از جمله جوئل گلیزر، تلاش کرده‌اند تا با اعزام تیم‌هایی به لندن برای بازی در ورزشگاه تاتنهام، محبوبیت بازی را افزایش دهند. و شیخ جاسم معتقد است که این ایده می تواند برگه برنده مذاکرات فعلی را به او بدهد.

پیشنهادات وسوسه انگیز شیخ قطر برای راضی نگه داشتن گلازیر/ آوردن فوتبال آمریکا به خاورمیانه!