پیشنهادهای دیگری هم داشتم اما به همین دلیل تراکتور را انتخاب کردم



دراگان اسکوچیچ قبل از شروع تمرین امروز – چهارشنبه 7 تیر – در مراسم معارفه خود گفت: در روزهای آخر با برخی از بازیکنان تیم آشنا شدم. کار کردن با من بسیار آسان بود و همه از نظر من یکسان هستند و باید برای جایگاه خود بجنگند.

وی با بیان اینکه با هیچ یک از اعضای تیم مشکلی ندارد، گفت: در مورد نحوه بازی و تاکتیک تیم بحث خواهیم کرد. من از همه توقعات زیادی دارم. از تیم های دیگر هم پیشنهاد داشتم، اما وقتی آقای زنوزی پیشنهاد داد، تراکتور را انتخاب کردم. چون حس خوبی نسبت به این تیم دارم.

وی با بیان اینکه از شما می خواهم حرفه ای و با شخصیت رفتار کنید، گفت: گاهی در ایران می دیدم که رقیبی برای بازیکنی می آید، بازیکن عقب می نشیند و برای حفظ جایگاهش مبارزه نمی کند. این زمانی است که باید برای چیزی که می خواهید بجنگید.

اسکوچیچ ادامه داد: شغل من به گونه ای است که مسائل شخصی را وارد امور تیم نمی کنم و بهترین تصمیم را برای موفقیت تیم می گیرم.

وی گفت: امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم و رابطه بازیکنان خوب باشد. فصل مهمی در پیش داریم و باید ذهن خود را باز نگه داریم. گاهی اوقات بازیکنان مهارت ها و استعدادهای خود را فراموش می کنند. چون ذهنشان درگیر و آشفته است. امیدوارم در کنار هم باشید و بهترین های خود را نشان دهید.

سرمربی تراکتورسازی گفت: من به توانایی های شما واقف هستم و هیچ وقت خواسته های بی دلیل نخواهم داشت. از باشگاه برای ایجاد این فضای خوب تشکر می کنم. آقای الیاسی با حضور خود انرژی مثبتی به تیم داد و امیدوارم همکاری ما ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: میودراگ بوژوویچ مقابل دوربین خبر: قبل از آمدن به ایران با یشیک و بردیف صحبت کردم نه با برانکو و اسکوچیچ! + ویدیو



سرویس داخلی اخبار فوتبال