پیشنهاد باورنکردنی برای خرید منچستریونایتد

پسر نخست وزیر قطر با پیشنهاد جدید منچستریونایتد شانس خود را برای تصاحب این باشگاه انگلیسی افزایش داد.

پیشنهاد باورنکردنی برای خرید منچستریونایتد

در این بین، رفتار سر جیم رتکلیف، تاجر انگلیسی، دیگر مشتری سرخپوشان، پس از پیشنهاد 5.5 میلیارد یورویی قطر، موضوع کنجکاوی خواهد بود. البته او چند روز پیش اشاره کرد که برای نقل و انتقالات اعداد و ارقام نگران کننده را خرج نمی کند.

رسانه ها پیش بینی کردند که “مالک جدید سرخ و سفیدها باید مشارکت سرمایه گذاری به رهبری شیخ جاسم بن حمد آل ثانی باشد”. گلیزرها با پیشنهاد 4.5 میلیارد یورویی شیخ قطر در فوریه گذشته مخالفت کردند اما هنوز به بسته جدید وی برای خرید شیاطین سرخ واکنشی نشان نداده اند.

هواداران منچستریونایتد که در سال های اخیر از عملکرد گلیزرها انتقاد کرده اند، امیدوارند تحت مالکیت جدید خود به شکوه سابق خود بازگردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

خانواده گلیزر، مالکان منچستریونایتد، اعلام کردند که آماده فروش این تیم جزیره ای به مبلغ 6.8 میلیارد یورو هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قطر به رهبری شیخ جاسم بن حمد آل ثانی به شدت در حال پیگیری خرید منچستریونایتد است و حالا رسانه های انگلیسی فاش کرده اند که پس از ده ساعت مذاکره در هفته جاری پیشنهاد جدید خود را به ارزش 5.5 میلیارد ارائه کرده اند. یورو .

پیشنهاد جدید سران قطری یک میلیارد یورو بالاتر از پیشنهاد قبلی آنهاست و در حالی که با رقم مورد نظر خانواده گلیزر فاصله زیادی دارد، بالاترین پیشنهادی است که آنها برای تصاحب باشگاه دریافت کرده اند.


سرویس خبر شماره: 1897058
آوریل 02, 1402 در 11:49 ب.ظ
22.3 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

قطر یک میلیارد یورو اضافی روی میز گذاشت.

جاسم اعلام کرده بود در صورت خرید باشگاه، ظرفیت حضور در اولدترافورد را افزایش خواهد داد و بودجه نقل و انتقالات بسیار بالایی را در نظر خواهد گرفت.

شیخ جاسم بن حمد ثانی هفته گذشته از تأسیسات اولدترافورد و کارینگتون امتیاز خبرکرد. این تاجر که در انگلیس تحصیل کرده علاقه زیادی به منچستریونایتد دارد و یکی از هواداران پرشور این باشگاه به حساب می آید و به همین دلیل با انگیزه زیادی وارد کارزار رقابتی برای از سرگیری مالکیت باشگاه شده است.