پیشنهاد باورنکردنی رئال برای خرید جانشین کریم بنزما!

گزارشی از ایستگاه رادیویی اسپانیایی Cadena Ser می گوید که غول های فوتبال اروپا از یک واسطه برای جذب کین پیشنهاد دریافت کرده اند که می تواند در ازای پرداخت پول ادن هازارد به باشگاه لندنی، فوق ستاره هجومی سه شیرها را به خدمت بگیرد.

1879881

کین از زمان پیوستن به تیم جوانان در 434 بازی 278 بار برای اسپرز گلزنی کرده است. از جمله 211 گل در لیگ برتر، که او را در رده دوم برترین گلزنان تاریخ لیگ برتر قرار داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره انگلیسی همچنین به منچستریونایتد مرتبط شده است زیرا اریک تنهاچ زنگ خطر را در باشگاه به صدا درآورد تا یک مهاجم مرکزی نخبه را به خدمت بگیرد. یونایتد همچنین معتقد است که شرایط قرارداد کین امکان معامله را فراهم می کند. با این حال، دنیل لوی، سرمربی اسپرز تمایلی به قبول پیشنهادات کین برای پیوستن به رقیب لیگ برتری ندارد.


سرویس خبر شماره: 1939989
05 ژوئن 1402 ساعت 11:52 |
3.5 هزار |

0نقطه نظر

دیلی میل فاش کرد: پول و ادن هازارد برای هری کین

باشگاه مادریدی در تابستان امسال پیشنهاد جذابی برای خرید هری کین ارائه خواهد کرد.

پیشنهاد باورنکردنی رئال برای خرید جانشین کریم بنزما!

کین با 28 گل در لیگ برتر، در فصل سختی برای باشگاه شمال لندنی در فرم خوبی قرار داشته است و پس از ارلینگ هالند از منچستر سیتی در جدول قرار دارد. اگرچه کاپیتان انگلیس هنوز یک سال از قرارداد فعلی خود باقی مانده است، اما جیمی ردنپ، هافبک سابق تاتنهام می گوید تابستان امسال زمان مناسبی برای کین است تا تاتنهام را ترک کند زیرا او شایسته یک باشگاه بزرگتر است. او در گفتگو با اسکای اسپورت گفت: این واقعیت است، اسپرز به نظر شکسته است، اگر شما هری کین هستید و تنها یک سال از قراردادتان باقی مانده است، اکنون زمان جدایی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید این شانس را دارد که در تابستان امسال هری کین مهاجم تاتنهام را با قراردادی ویژه به خدمت بگیرد تا در نهایت برنامه های جذب کریم بنزما را به خدمت بگیرد.

قرارداد کین 29 ساله تابستان آینده به پایان می رسد و این احتمالا آخرین فرصتی خواهد بود که اسپرز می تواند مهاجم برجسته خود را قبل از جدایی با یک بازیکن آزاد بفروشد و در این بین ترجیح آنها این است که به باشگاهی خارج از انگلیس بفروشند. انگلستان