پیشنهاد بیلد به فلیک: با این ترکیب اسپانیا را ببر!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باخت غیرمنتظره آلمان مقابل ژاپن، ادامه مسابقات را با مشکل مواجه کرد. حالا آنها باید یکشنبه مقابل شاگردان لوئیز انریکه پیروز شوند. مجله بیلد در گزارشی شکست تیم ملی این کشور را تداعی می کند و می نویسد:

مجله بیلد به هانسی فلیک ترکیب ایده آل آلمان را برای دیدار با اسپانیا و پیروزی پیشنهاد داد.

پیشنهاد بیلد به فلیک: با این ترکیب اسپانیا را ببر!

به پست 10 خوش آمدید!
در مقابل ژاپن، جمال موسیالا دوباره به سمت چپ رفت تا توماس مولر در پست 10 بازی کند. موسیالا بهترین بازیکن هجومی تیم بود. او باید در پست 10 باشد تا بتواند بازی را بیشتر هدایت کند و توپ را به طور خطرناکی وارد محوطه جریمه کند. مولر می تواند به جای کای هاورتز بازی کند.

همچنین امید زیادی برای حمله وجود دارد: اینکه لروی سانه از مشکلات زانو بهبود یابد. ما به سرعت و قدرت شوتزنی او در برابر اسپانیا نیاز داریم.

آیا می توان از کیمیچ در خط دفاعی استفاده کرد؟ در واقع، برای فلیک واضح است که او به آن بازیکن در پست 6 نیاز دارد. اما اگر تصمیم بگیرد که به کیمیچ برای لنگر انداختن خط اصلی نیاز دارد، او دوباره گزینه ای در آن پست خواهد بود زیرا گوندوگان و گورتزکا می توانند در وسط بازی کنند.

در گزارش بیلد آمده است: آلمان باید از سد اسپانیا بگذرد. اما چگونه؟ یک چیز واضح است: برخی از ستاره ها مقابل ژاپن بسیار ضعیف بودند. فلیک دلیل کافی برای تغییر موقعیت دارد. بیلد می گوید فلیک اکنون باید چه چیزی را تغییر دهد و چه گزینه هایی دارد.

یا اینکه فلیک حتی به مهاجم واقعی خود متکی است؟ بی احساسی جلوی محوطه جریمه تقریبا مورد انتقاد همه بازیکنان قرار گرفت. نیکلاس ولکروگ روحیه خوبی دارد و می تواند به عنوان یک مهاجم واقعی برای اسپانیایی مشکل ایجاد کند.

دیوید راوم نیز در دفاع چپ به خوبی مقابل ژاپن حمله کرد. اما کریستین گونتر گزینه دفاعی تری خواهد بود که می تواند به خوبی در برابر اسپانیا شروع کند.

جاشوا کیمیچ از عدم خونسردی اعضای تیم مقابل دروازه ژاپن انتقاد کرد و گفت: باید حریف را می کشتیم. به خصوص در نیمه اول. ما حریف خود را به خوبی کنترل کردیم و در ابتدای نیمه دوم موقعیت های خوبی ایجاد کردیم اما از سه موقعیتی که به دست آوردیم 2 گل دریافت کردیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ایلکای گوندوگان درباره عملکرد خط دفاعی گفت: گل هایی که دریافت کردیم خیلی راحت بود. متاسفانه در چنین تورنمنت بزرگی به سختی تحریم می شود.

محیط قوی!
در مجموع، ما به یک هافبک محکم و فشرده در برابر اسپانیایی‌های قدرتمند نیاز داریم. دیگر تنها یک گزینه وجود ندارد: کیمیچ، گوندوگان و گورتزکا که مقابل ژاپن هم خوب بودند. با این حال، این یعنی یک بازیکن کمتر تهاجمی در زمین.

نیکو اشلوتربک و نیکلاس زوله رفتار بدی داشتند و در 2 گلی که خوردند نقش داشتند. بازی زول در سمت راست شکست خورد، اسلوتربک باید روی نیمکت بماند. واضح است که تیلو کر باید در سمت راست بازی کند و زوله یا در دفاع میانی استفاده می شود یا از ترکیب خارج می شود. ماتیاس گونتر نیز یکی از گزینه های خط دفاعی خواهد بود، بازیکن فرایبورگ با سبک بازی محکم خود یکی از بهترین بازیکنان دفاعی قهرمانی اروپا در سال گذشته بود.


سرویس خبر شماره: 1855282
03 دسامبر 1401 در 02:36 ب.ظ |
99 امتیاز خبر

0نقطه نظر

منتظر تغییراتی در ترکیب آلمان هستیم

دفاع را ببند!
هانسی فلیک بعد از بازی صحبت های واضحی داشت: ما اشتباهات فردی مرتکب شدیم که نباید مرتکب می شد، به خصوص در جام جهانی. چیزهایی وجود دارد که فقط باید خیلی بهتر انجام دهیم، در موقعیت ها بهتر دفاع کنیم و در یک سوم پایانی نیمه خودمان فشار بیشتری به توپ وارد کنیم. ما فقط باید رفتار رشته را بهبود دهیم.