پیشنهاد جدید سپاهان برای خرید لیموچی


سرویس خبر شماره: 2052143
11 جولای 1403 در 7:29 ب.ظ.
43000 |

104نقطه نظر

کار پرسپولیس سخت شد.

باشگاه سپاهان به طور جدی خواهان جذب ستاره آلومینیوم اراکی است.

پیشنهاد جدید سپاهان برای خرید لیموچی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عملکرد درخشان مهدی لیموچی در فصل گذشته لیگ برتر، او را به یکی از مهره های مهم نقل و انتقالات تابستانی تبدیل کرد و باشگاه های بزرگ برای خرید او گام برداشتند و پرسپولیس و سپاهان جدی ترین و در رقابت برای جذب بودند. این بازیکن آنها از بقیه جلوتر هستند اما طلایی پوشان با ارائه پیشنهاد جدید این ستاره ملی پوش را به خدمت خواهد گرفت.

باشگاه پرسپولیس امید زیادی به جذب مهدی لیموچی دارد و رضا درویش مذاکرات مثبتی با مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک داشته است اما در این بین، سپاهان باز هم با ارائه پیشنهادی جدی تر و بهتر از سرخ، به دنبال جذب ستاره ایرالکو است. پوشان.

2049504

سپاهان که دو سال پیش موفق شد محمد علینژاد را از آلومینیوم اراک جذب کند و مانع از انتقال او به تیم های دیگر شود، حالا قصد دارد از انتقال مهدی لیموچی به پرسپولیس جلوگیری کند و همچنان خواهان جذب این ملی پوش است.

مهدی لیموچی که فصل درخشانی را با هدایت مجتبی حسینی پشت سر گذاشت و توانست در لیگ دسته اول 5 گل به ثمر برساند، 5 پاس گل بدهد و دو پنالتی بزند و در جام حذفی یک گل بزند و 3 پاس گل بدهد. تساوی دو بازی سپاهان و پرسپولیس اما پیشنهاد بالاتر طلایی پوشان می تواند او را راهی اصفهان کند.

مطلع می شویم که باشگاه سپاهان علاوه بر فعال سازی بند فسخ قرارداد مهدی لیموچی، قصد دارد یکی از بازیکنان خود (علی اصغر عربی یا عیسی مرادی) را برای جلب رضایت باشگاه آلومینیوم اراک به ایرالکو بفروشد تا چنین شرایط نقل و انتقالاتی فراهم شود. . و پیشنهاد مالی بهتری نسبت به آنچه که بازیکنان سرخ پوست به آن بازیکن ارائه می دهند ارائه دهند.

مجله اخبار فوتبال داخلی