پیشنهاد جذاب برای پرسپولیس و استقلال


کد اطلاعات: 2049273
28 ژوئن 1403 در 9:21 ب.ظ.
13.7 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

آقایی پور: می خواهم طارمی شماره 2 باشم!

مهاجم مدنظر استقلال و پرسپولیس می تواند از حضور در فوتبال ایران صرف نظر کند و منتظر پیشنهادات خارجی باشد.

پیشنهاد جذاب برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد آقایی پور که فصل بسیار خوبی را در استقلال خوزستان و در این تیم سپری کرد، گزینه سقوط ضمن به ثمر رساندن 10 گل و ایفای نقش مهمی برای بقای آبی ها، در تیم ملی هم ظاهر شد. کمپ و موفق شد نگاه امیر قلانوی را به خود جلب کند بار دیگر در پنجره تابستانی مورد توجه مدعیان برتر قرار گرفت.

با پایان لیگ برتر و در شرایطی که هنوز بازار نقل و انتقالات به طور جدی آغاز نشده است، تیم های رقیب به دنبال ستاره های مورد علاقه خود هستند و در این شرایط طبیعی است که جواد آقایی پور به عنوان یک چهره تاثیرگذار در فصل گذشته تیم های مدعی و صعودی به دنبال یکدیگر هستند.

آقایی پور با پایان لیگ برتر و حضور در اردوی تیم ملی فرصت کمتری برای استراحت داشت و البته خیلی زود پس از تجربه اولین بازی ملی خود به زادگاهش استراحت کرد. در این شرایط و در حالی که دلالان نقل و انتقالات وضعیت او را زیر نظر داشتند. آقایی پور ترجیح داد در پاسخ به این سوال “امکان 10 روز استراحت و مشاوره” را درخواست کند.

با این حال او در ساعات اخیر تصمیم جدیدی گرفته است. جهش بزرگ به سمت هدف بزرگ فوتبالی او که لژیونر شدن است!

2029986

نزدیکان آقایی پور به او توصیه کردند در سنی مناسب برای آینده خود بهتر تصمیم بگیرد و خطر حضور در تیم های پایتخت را به زمان دیگری موکول کند.

مهاجم گیلانی استقلال خوزستان که یک فصل دیگر با آبی های جنوبی قرارداد دارد و البته برای جدایی با شرط پرداخت مبلغ رضایتنامه نیز می خواهد حملات بعدی خود را به سمت گل دوم خود آغاز کند. در این راستا چند پیشنهاد خارجی به وی ارائه شد که اگرچه از نظر مالی با پیشنهادات داخلی وی فاصله داشت، اما او را به آینده امیدوار کرد و انگیزه ای برای دستیابی به چیزی بزرگ ایجاد کرد.

در همین راستا با توجه به اینکه او با مهدی طارمی مدیر برنامه های مشترکی دارد، باید پرونده انتخاب تیم لیگ برتری ایران را برای او بسته تلقی کرد و منتظر انتخاب تیم خارجی اش بود.

این مهاجم 24 ساله مورد توجه تیم های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و … این روزها در حال بررسی پیشنهادات خود در خارج از کشور است و اگر هر یک از آنها بتواند او را به درخشش و حضور در سطوح بالاتر امیدوار کند، احتمالا او را آغاز خواهد کرد. مذاکرات در مسیر این تاپیک رو دنبال کنید

مجله اخبار فوتبال داخلی