پیشنهاد جذاب به زبان انگلیسی; لیگ برتر مقابل تمام اروپا

روزنامه انگلیسی تایمز با انتشار این خبر تایید کرد که مذاکرات لیگ برتر و چند لیگ معتبر قاره اروپا آغاز شده است. این روزنامه حاکی از آن است که این پیشنهاد در جلسه اخیر نمایندگان باشگاه های لیگ برتری به تصویب رسیده است.


سرویس خبر شماره: 1845776
7 اردیبهشت 1401 ساعت 22:54 |
30.8K |

دهنقطه نظر

هنوز مشخص نیست که تیم منتخب یازده نفره لیگ برتر انگلیس با تیم منتخب یکی از لیگ های بزرگ اروپا مانند لالیگا یا بوندسلیگا روبرو خواهد شد یا اینکه تیم انگلیس با تیم منتخب دیدار خواهد کرد. بهترین بازیکنان لیگ های بزرگ اروپایی به جز انگلیس.

مالک آمریکایی چلسی در هفته های اخیر به برگزاری دیدار بین تیم منتخب شمال و منتخب جنوب انگلیس اشاره کرده است. در ابتدا پیشنهاد او انتقادات زیادی را به دنبال داشت اما امروز از انگلیس خبر رسید که لیگ برتر آن کشور پیشنهاد بولی را جدی گرفته و در حال رایزنی با لیگ های اروپایی دیگر برای ترتیب دادن جلسه ای بین تیم های منتخب نخست وزیر است. لیگ و سایر لیگ های بزرگ اروپایی هر سال.

احتمال برگزاری بازی دوستانه بین تیم منتخب لیگ برتر انگلیس و تیم منتخب سایر لیگ های اروپایی افزایش یافته است.

پیشنهاد جذاب به زبان انگلیسی;  لیگ برتر مقابل تمام اروپا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیشنهاد تاد بولی مالک باشگاه چلسی برای برگزاری مسابقات بین تیم منتخب لیگ برتر انگلیس و تیم منتخب سایر لیگ های اروپایی حالا جدی شده است.

چنین دیداری که ستاره های بزرگ لیگ برتر در یک سمت زمین و فوق ستارگانی مانند کریم بنزما و لیونل مسی در سوی دیگر حضور خواهند داشت، بدون شک با تماشای گسترده ای روبرو خواهد شد و منافع مالی قابل توجهی برای لیگ ها و فدراسیون های اروپایی به همراه خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی