پیشنهاد دهندگان منچستریونایتد مشتاقانه در انتظار ظهور ترس های تازه در مورد گلیزرها هستند – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد

به گفته استون، هر دو قهرمان 20 بار انگلیس را یک سرمایه گذاری بلندمدت می دانند و با موانع موقتی به تعویق نمی افتند.



https://thepeoplesperson.com/2023/04/03/manchester-united-bidders-eagerly-waiting-as-fresh-fears-about-the-glazers-emerge-262049/ منبع:

Peoples Person مبارزات Credit Suisse را تشریح کرد که باعث شد بزرگترین رقیب خود، UBS، آنها را تصاحب کند.

صاحبان بالقوه متعهد به @ManUtd مهم نیست که این فصل چه نتیجه ای دارد. فعلا همه ساکته pic.twitter.com/KJA8QP0q5j

جیمی جکسون از گاردین گزارش می دهد: “مناقصه گران منچستریونایتد امیدوارند که در این هفته پاسخی به آخرین پیشنهادات خود دریافت کنند، زیرا حداقل یک خریدار بالقوه می ترسد که گلیزرها در نهایت بحران بانکی را دلیلی برای عدم فروش عنوان کنند.”

جکسون توضیح می دهد که هیچ انتظاری برای پایان فوری روند فروش یونایتد وجود ندارد.

سیمون استون، خبرنگار بی‌بی‌سی خاطرنشان می‌کند که علی‌رغم این تردیدها، خریداران احتمالی پیشرو، سر جیم رتکلیف و شیخ جاسم بن حمد آل ثانی، همچنان متعهد به در اختیار گرفتن کنترل اولدترافورد هستند.

نشانه ای از دوران ناپایدار و پرتلاطم فعلی در بخش مالی جهانی، چندین بانک ماموت اخیراً سقوط کرده و سقوط کرده اند.


پس از ارائه دومین پیشنهاد برای تصاحب شیاطین سرخ، پیشنهاد دهندگان منچستریونایتد مشتاقانه منتظر بازخورد گروه راین هستند.

در مورد نیات خانواده آمریکایی تردید وجود دارد. این موضوع باعث ایجاد بحث هایی با حداقل یکی از خریداران احتمالی شده است که شش خواهر و برادر می توانند تصمیم بگیرند که نفروشند و ادعا کنند که بحران بانکی مانع از رسیدن آنها به قیمت مورد نظرشان شده است.

جکسون می افزاید: «با افزایش هزینه وام، هر پیشنهادی که شامل بدهی باشد گران تر می شود. اگر این امر راتکلیف را محافظه‌کارتر کند، ممکن است گلیزرها به جنگ پیشنهادی که امیدوار بودند نرسند و می‌توانند استدلال کنند که خواسته‌هایشان برآورده نشده است.

ماه گذشته، بانک سیلیکون ولی سقوط کرد و مهمترین بحران مالی از سال 2008 را آغاز کرد. وام دهنده فناوری 212 میلیارد دلاری به طور ناگهانی سقوط کرد.