پیشنهاد رسمی استقلال برای بازگرداندن قیدی!


سرویس خبر شماره: 2051425
7 تیر 1403 ساعت 19:37 |
51.6 هزار |

53نقطه نظر

ادعای رسانه های اماراتی

رسانه های اماراتی مدعی شدند که استقلال برای جذب مهدی قیدی نامه رسمی به شباب الاهلی ارسال کرده است.

پیشنهاد رسمی استقلال برای بازگرداندن قیدی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فعالیت باشگاه استقلال در بازار تابستانی آغاز شده و آبی پوشان بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در حال مذاکره با بازیکنان مد نظر نکونام از جمله وینگر بوشهری شباب الاهلی هستند. کارکنان.

استقلالی ها تمایل زیادی برای بازگرداندن مهدی قیدی به این تیم دارند و در همین راستا در روزهای اخیر برخی رسانه های اماراتی از آغاز اولین تماس های دو باشگاه خبر داده اند.

قیدی با شباب الاهلی قرارداد دارد و پس از عملکرد فوق العاده ای که در فصل گذشته در اتحاد کلبا داشت و توانست در تمامی رقابت ها شانزده گل به ثمر برساند توجه ها را به خود جلب کرده و اکنون کلبا علاقه زیادی به امضای قرارداد قیدی برای تمدید یک فصل دیگر دارد. .

باشگاه کلبا در هفته های اخیر در حال مذاکره با شباب الاهلی بوده اما هنوز به توافق کامل نرسیده است. در این بین مدیران استقلال در تلاش هستند تا قیدی را به صورت قرضی با بند قرارداد دائمی به این تیم برگردانند.

امروز رسانه ورزشی امارات مدعی شد که استقلال به صورت رسمی مذاکره با شباب الاهلی را برای بازگرداندن مهدی قیدی آغاز کرده و نامه آبی ها به دست مدیران تیم امارات رسیده است.

استقلالی ها که پیش از این در لیگ بیست و دوم توانسته بودند قیدی را به صورت قرضی به تهران بازگردانند، باید دید این بار تا چه اندازه موفق خواهند شد. کلبا نیز به شدت خواهان تمدید قرارداد قرضی این بازیکن است.

2048364

مجله اخبار فوتبال داخلی