پیشنهاد سوم بارسلونا برای لواندوفسکی/ آیا بایرن کم است؟

پیشنهاد اول باشگاه به بایرن 32 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو پاداش و پیشنهاد دوم آنها 35 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو پاداش بود که توسط باشگاه رد شد.باشگاه های آلمانی.

هفته گذشته مجلس نمایندگان بارسا برگزار شد و با صدور مجوز فروش 49 درصد از سهام برند بارسا و همچنین فروش نزدیک به 25 درصد از حق پخش تلویزیونی لالیگا، وضعیت مالی باشگاه پیش بینی می شود. بهبود قابل توجهی داشته و بودجه ای نزدیک به 700 میلیون یورو به آنها تعلق می گیرد.

روبرت لواندوفسکی تصمیم دارد تابستان امسال بایرن را ترک کند، اما بارسا هنوز مدیران باشگاه را برای انجام این انتقال متقاعد نکرده است. حالا اسپورت مدعی است که بارسلونا در 24 تا 48 ساعت آینده سومین پیشنهاد خود را برای خرید لوا ارسال خواهد کرد و امیدوار است این بار بتواند با مذاکره این انتقال را نهایی کند.

گفته می شود که این سومین پیشنهاد اکنون 40 میلیون یورو ارزش دارد و یک بند پاداش نیز تعیین شده است. با توجه به اینکه لوا در ماه آگوست 34 ساله می شود و قراردادش با بایرن در سال آینده به پایان می رسد، به نظر می رسد معامله ای برای او باشد.

لواندوفسکی امیدوار است که انتقالش به بارسا قبل از شروع تمرینات پیش فصل بایرن در 12 جولای مشخص شود زیرا او قصد ندارد در تمرین شرکت کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی