پیشنهاد غیر اخلاقی به والدین یک نابغه 15 ساله


سرویس خبر شماره: 2051672
9 جولای 1403 در 4:55 ب.ظ.
5.5 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

یامال چگونه به تور مندس افتاد؟

ژرژ مندز، ایجنت معروف پرتغالی توانست در رقابت با دیگر ایجنت ها با لمینه یامال قرارداد ببندد. بین این دو، پاداش 2.5 میلیون یورویی که به پدر و مادرش پرداخت شد، نقش اصلی را بازی کرد.

پیشنهاد غیر اخلاقی به والدین یک نابغه 15 ساله

به گزارش “ورزه سه”، لمینه یامال باشگاه بارسلونا اعجوبه جدید فوتبال جهان است. او در سن 16 سالگی در حال حاضر بخشی از یازده تیم اصلی اسپانیا است و همه را در مسابقات قهرمانی اروپا هیجان زده کرده است. باشگاه او اکنون نگران از دست دادن این نوجوان به خاطر ایجنتش است.

در خانه، یامال را هدیه ای از جانب خداوند می دانند. منطقی بود که نمایندگان از سراسر جهان از همان ابتدا وسوسه شدند با یامال همکاری کنند و در نهایت، خورخه مندز، ایجنت معروف پرتغالی، به لطف یک پیشنهاد وسوسه انگیز و به دور از قوانین فوتبال، او را به خدمت گرفت. مندسی که سال ها ایجنت رونالدو بود.

2014475

اگرچه لمینه یامال در زمان امضای قرارداد با مندس تنها 15 سال سن داشت و تنها یک بازی حرفه ای انجام داده بود، آنها به والدین این استعداد فوق العاده در آوریل 2023 پاداش 2.5 میلیون یورویی پیشنهاد کردند. تا آن زمان، ایوان دلا پنیا، بازیکن سابق بارسلونا مربیگری می کرد. این نوجوان پس از دریافت جایزه، خانواده یامال این قرارداد را پذیرفتند زیرا مندز قول داده بود یامال را رونالدو دوم کند.

بند خروج میلیارد یورویی

به نظر می رسد که این همکاری کارساز بوده است. یامال جوان ترین شرکت کننده تاریخ مسابقات قهرمانی اروپا است و آینده بسیار درخشانی در پیش دارد. به همین دلیل است که بارسا زمانی که در پاییز 2023 تمدید شد برای محافظت از بازیکن، بند آزادسازی یک میلیارد یورویی را در قرارداد گنجاند.

2048466

قرارداد فعلی یامال تا سال 2026 اعتبار دارد، اما کاتالان ها می خواهند پس از مسابقات قهرمانی اروپا هر چه سریعتر آن را تمدید کنند. او در حال حاضر 1.6 میلیون یورو در سال دریافت می کند و البته دستمزدش افزایش خواهد یافت. از طرفی سران بارسا از از دست دادن یامال و واگذاری او به رقیب اصلی رئال مادرید می ترسند. زیرا مندس روابط بسیار خوبی با قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا، به ویژه با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه دارد.

تا دو سال دیگر، Yamal به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. به همین دلیل است که خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا از اینکه یامال اکنون یکی از مشتریان مندس است، خوشحال نیست. لاپورتا احتمالاً نگران این است که والدین یامال نیز طرفدار رئال هستند.

مجله اخبار فوتبال خارجی