پیشنهاد قرارداد پرسپولیس به آل کثیر/مهاجم سرخ ها امضا نمی شود!



به گزارش خبروژی، با وجود اینکه عیسی آل کثیر قرار است حداکثر دستمزد پرسپولیسی ها را برای فصل آینده دریافت کند، اما همچنان پیش قراردادی که برایش ارسال شده امضا نمی کند و همچنین برای عقد قرارداد و گرفتن در باشگاه حاضر نمی شود. یک عکس یادگاری

این مهاجم که فصل گذشته هم همین کار را کرد و مبلغی بالاتر از پیشنهاد اولیه باشگاه درخواست کرد، در نهایت با ادامه همکاری با پرسپولیس موافقت کرد و با پیشنهاد بالای سپاهانی ها راهی اصفهان شد. خیلی زود می خواست به پرسپولیس برگردد اما یحیی گل محمدی در نشست خبری صراحتا اعلام کرد. وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا روی عیسی فکری برای بازگشت به پرسپولیس داشت یا خیر، صراحتاً پاسخ داد: برای اولین بار است که اینجا می شنوم. ما هرگز سراغ بازیکنان مازاد تیم های دیگر نخواهیم رفت.

یحیی به این ترتیب با بازگشت عیسی مخالفت کرد اما در نیم فصل و پس از جدایی او، آل کثیر به پرسپولیس بازگشت و قراردادی 6 ماهه با قرمزها امضا کرد. او امروز با وجود تمام این اتفاقات و دردسرهایی که هواداران پرسپولیس بر سر او داشته اند، همچنان به همین شکل با پرسپولیس مذاکره می کند.

در مذاکراتی که بین طرفین انجام شد شرایط مالی که باشگاه برای او در نظر گرفته شرایط خوبی است به گونه ای که آل کثیر حتی به شرط ملی پوش نبودن عیسی سقف پرداختی را در پرسپولیس دریافت می کند. بازیکن. با این حال آل کثیر نه تنها از امضای پیش نویس قراردادی که برای او ارسال شده بود خودداری کرد، بلکه به باشگاه اعلام کرد تا زمانی که مطالباتش پرداخت نشود، در شرایطی که بانک شهر به عنوان مالک باشگاه، قراردادی را امضا نمی کند. دیروز اعتبارات لازم را تصویب کرد. باید برای پرداخت مطالبات بازیکنان در اختیار باشگاه قرار گیرد و در یک کلام پرداخت مطالبات بازیکنان مشکلی ندارد. باشگاه هم به آل کثیر اعلام کرد و به او اطمینان داد که قطعاً درخواستش به حساب باشگاه واریز می شود و کارهای اداری انجام شده است اما عیسی هنوز این موضوع را نپذیرفته و همه چیز را برای دریافت درخواست هایش به تعویق انداخته است. .

حال باید منتظر ماند و دید عیسی آل کثیر چه زمانی برای تمدید قرارداد به باشگاه می آید و آیا همچنان می خواهد همان مسیر قبلی را طی کند یا خیر.

بیشتر بخوانید: تصمیم جدید باشگاه پرسپولیس برای همکاری با آل کثیر



سرویس داخلی اخبار فوتبال