پیشنهاد مورتون رد شد و علاقه فیلیپس برای انتقال – آخرین اخبار باشگاه لیورپول – باشگاه لیورپول

به روز رسانی های کلیدی در مورد آینده تایلر مورتون و نات فیلیپس در لیورپول وجود دارد، در حالی که مربی دروازه بان جدید آنها مورد تحسین قرار گرفته است.

پیشنهاد مورتون رد شد

مورتون فصل گذشته به صورت قرضی در تیم چمپیونشیپ هال درخشید و 35 بار در لیگ شروع کرد و به نظر می رسد که او یک بار دیگر یک مرد تحت تعقیب است.

به گفته فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، RB Laipzig مشتاق به خرید این هافبک به صورت قرضی برای خرید است، اما لیورپول قبلا یک پیشنهاد را رد کرده است.

در حالی که به نظر می رسد انتقال به تیم بوندسلیگا برای مورتون جذاب باشد، ساختار قرارداد چیزی است که قرمزها به آن علاقه ای ندارند.

لیورپول عمق خط میانی زیادی برای فصل آینده دارد، بنابراین انتقال موقت دیگری برای این بازیکن 21 ساله کاملا منطقی است.

با این حال، این باشگاه می‌تواند با تعداد زیادی از باشگاه‌های دیگر علاقه‌مند و قیمت 20 میلیون پوندی برای یک قرارداد دائمی آماده باشد.

به طور کامل بخوانید: LFC اولین پیشنهاد برای مورتون را رد کرد – اما “مذاکرات مشخص” بر سر انتقال

5 چیز دیگر امروز: آینده فیلیپس و مربی جدید اضافه شد

لیورپول، انگلیس - دوشنبه، 15 آگوست 2022: ناتانیل فیلیپس از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه لیورپول و باشگاه کریستال پالاس در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلیس - دوشنبه، 15 آگوست 2022: ناتانیل فیلیپس از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه لیورپول و باشگاه کریستال پالاس در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • نه سریع ترین، اما همیشه 3 قدم جلوتر – پیدا کنید چه چیزی اسلات آرن مثل یک بازیکن بود!

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

  • گزارش شده است که لیورپول برای انتقال احتمالی آردا گولر و رودریگو با رئال مادرید تماس گرفته است – البته قبل از اینکه باور کنیم، منتظر منابع موثق تر خواهیم بود! (HITC)

چت دیگر از جای دیگر

کلن، آلمان - سه شنبه، 25 ژوئن 2024: فیل فودن از انگلیس پس از بازی گروه C یورو 2024 یوفا بین انگلیس و اسلوونی در ورزشگاه مونگرسدوفر.  این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)کلن، آلمان - سه شنبه، 25 ژوئن 2024: فیل فودن از انگلیس پس از بازی گروه C یورو 2024 یوفا بین انگلیس و اسلوونی در ورزشگاه مونگرسدوفر.  این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • فیل فودن به طور موقت در یورو 2024 وظیفه انگلیس را ترک کرد و برای تولد سومین فرزندش به خانه بازگشت (بی بی سی اسپورت)
  • آنتونیو کونته، سرمربی ناپولی می گوید “هیچ شکی” وجود ندارد که خوویچا کوارتسلیا، وینگر ناپولی پس از تابستان در باشگاه خواهد ماند.فابریزیو رومانو)

امروز در یورو 2024

دیوگو جوتا، پرتغالدیوگو جوتا، پرتغال

اوکراین مقابل بلژیک و اسلواکی مقابل رومانی در ساعت 5 بعدازظهر آغاز شد و هر سه تیم گروه E سه امتیاز داشتند.

بعداً در گروه F، دیوگو جوتا دیدار پرتغال مقابل گرجستان، در حالی که جمهوری چک و ترکیه همچنین بوق قفل، با شروع هر دو بازی از ساعت 20:00.



https://www.thisisanfield.com/2024/06/morton-bid-rejected-and-phillips-transfer-interest-latest-liverpool-fc-news/ منبع: