پیشنهاد نجومی به مهاجم/سردار ایرانی; شاید در قطر

به گزارش خبروزشی، پس از اینکه مشخص شد باشگاه رم نمی تواند 12 میلیون یورو برای ماندگاری حضور سردار آزمون بپردازد، این مهاجم ایرانی طبق قراردادش به بایرلورکوزن بازگشت. البته بعد از پایان فصل خبر قرارداد او با سویا منتشر شد اما مشکل اینجاست که هیچ چیز درباره آینده سردار مشخص نیست.

تا اینجای کار مشخص است که لورکوزن علاقه ای به حفظ ملی پوش ایرانی ندارد و باید به دنبال تیم جدیدی باشد. علاقه سویا در همان سطح تحقیقات باقی مانده است و سران باشگاه اسپانیایی هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به باشگاه آلمانی ارسال نکرده اند. تنها پیشنهاد قابل توجهی که در حال حاضر وجود دارد و حتی با خود بازیکن نیز در این مورد تماس گرفته شده است، از قطر است. یکی از تیم های لیگ ستارگان قطر پیشنهاد هنگفتی به آزمون داد که مبلغ پایه آن 6 میلیون یورو است. عددی نجومی که سردار را وسوسه کرد و بعید نیست در صورت عدم دریافت پیشنهاد قابل توجه اروپایی، در سن 29 سالگی در سواحل خلیج فارس فرود آید!

اگرچه هیچ چیز در مورد آینده آزمون مشخص نیست، اما او در حال حاضر در دبی استراحت می کند و شاید منتظر بایر لورکوزن برای تصمیم گیری در مورد آینده اش است.

بیشتر بخوانید: سردار آزمون و مهدی قیدی در تعطیلات در دبی

سرویس اخبار فوتبال خارجی