پیشنهاد هیجان انگیز ستاره لیورپول برای هم تیمی های ایران/ این دو ستاره را به قطر ببرید!

فن دایک که پس از جردن هندرسون کاپیتان دوم لیورپول است، با اشاره به کیفیت بالا و عملکرد خوب دو هم تیمی خود، ترنت الکساندر-آرنولد و جو گومز، به ساوت گیت پیشنهاد کرد این دو بازیکن را با خود به جام جهانی ببرد. از آنها استفاده کن.

آرنولد که یکی از بهترین مدافعان راست جهان است و با توجه به مصدومیت ریس جیمز مدافع راست چلسی به احتمال زیاد به عنوان بازیکن تعویضی مقابل تیم ملی ایران بازی خواهد کرد و دعوت او به ملی پوشان تیم ملی است. مسلم – قطعی. با این حال شرایط جو گومز کاملا متفاوت است و این جوان در این فصل در بسیاری از بازی های لیورپول نیمکت نشین بوده و مشخص نیست که او به تیم ملی انگلیس دعوت می شود یا خیر.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

دو هفته دیگر جام جهانی آغاز می شود و تیم ملی کشورمان که با انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است در اولین دیدار خود در تاریخ 9 آبان به مصاف سه شیرها می رود.

لیست نهایی تیم ملی انگلیس برای جام جهانی هنوز اعلام نشده است اما مطمئنا اکثر ستاره های فوتبال این کشور در جام جهانی حضور خواهند داشت. ویرجیل فن دایک مدافع هلندی لیورپول که در پست خود یکی از بهترین های جهان است در اقدامی جالب به گرت ساوتگیت توصیه فنی کرده است و باید دید سرمربی تیم ملی انگلیس به توصیه وان توجه خواهد کرد یا خیر.