پیشنهاد وسوسه انگیز رئال برای جذب ستاره انگلیسی

پیشنهاد وسوسه انگیز مبادله یک بازیکن برتر با یک بازیکن درجه یک با مبلغی هنگفت چیزی است که به نظر می رسد روی رای دورتموند تأثیر بگذارد زیرا آنها می توانند بلافاصله یک بازیکن خوب و پول خرید یک جانشین برای بلینگهام و حتی تقویت تیم در پست های دیگر را به دست آورند. همچنین.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید به دورتموند پیشنهاد 88 میلیون پوندی به ادواردو کاماویگا در ازای جودی بلینگهام داده است.
اسکای آلمان مدعی است مدیران رئال آماده ارائه پیشنهادی هستند که همتایان آلمانی خود نمی توانند رد کنند زیرا رقابت برای بلینگهام بسیار داغ است. ستاره 19 ساله تیم ملی انگلیس پس از بازی در جام جهانی مشتریان زیادی پیدا کرده است.

کاماویگا ستاره 20 ساله فرانسوی رئال مادرید عملکرد خوبی در این تیم داشته و به عنوان یکی از هافبک های آینده دار فوتبال اروپا شناخته می شود. با این حال، به نظر می رسد رئال بلینگهام را گزینه بهتری برای جاه طلبی های آینده خود می بیند و حاضر است کاماویگا را قربانی این ملی پوش انگلیسی کند.

1794853

غول های اسپانیایی حاضر نیستند مبلغ 135 میلیون پوندی را که دورتموند می خواهد بپردازند، زیرا قبلاً 60 میلیون پوند برای جذب آندریک، وینگر 16 ساله برزیلی هزینه کرده اند. در عوض، باشگاه برنامه ای برای جذب بلینگهام دارد که بر اساس آن مهاجم انگلیسی با کاماویگا معاوضه می شود و مبلغ 88 میلیون پوند اضافی پرداخت می شود.


سرویس خبر شماره: 1866621
05 فوریه 1401 ساعت 03:00
3.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بلینگهام برای ادواردو کاماویگا + 88 میلیون پوند

اگرچه چندین باشگاه انگلیسی به بلینگهام علاقه نشان داده اند، اما رئال مادرید با پیشنهادی وسوسه انگیز سعی در جذب این بازیکن دارد.

پیشنهاد وسوسه انگیز رئال برای جذب ستاره انگلیسی

او به اکثر تیم های بزرگ لیگ برتر انگلیس علاقه دارد و تابستان نقل و انتقالات جالبی را پیش رو دارد. با این حال، رئال مادرید در تلاش است تا پیشنهادی ارائه دهد که دورتموند و بلینگهام را مجبور به نادیده گرفتن سایر پیشنهادات کند.

1794852