پیشنهاد وسوسه انگیز پاری سن ژرمن به سرمربی پورتو/ ترکیب طارمی، مثلث هجومی مسی، نیمار در پاریس؟!

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن اخیراً با سرمربی پورتو درباره این پیشنهاد ملاقات کرده و سرخیو کونسیسو نیز برای پیوستن به تیم فرانسه ابراز علاقه کرده است. در قرارداد فعلی Conceiç.o با پورتو بند فسخ 10 میلیون یورویی وجود دارد و باشگاه پاری سن ژرمن مشکلی برای پرداخت این مبلغ نخواهد داشت.

با گذشت یک سال از قرارداد فعلی مائوریسیو پوچتینو با پاری سن ژرمن، تقریبا هیچ شکی وجود ندارد که او تابستان امسال این باشگاه را ترک خواهد کرد. اگرچه غرامت اخراج پوچتینو حدود 15 میلیون یورو تخمین زده می شود، اما باشگاه متمول فرانسوی حاضر به ادامه همکاری با سرمربی آرژانتینی نیست و تمامی عوامل مدیریتی این تیم در خصوص پایان همکاری با پوچتینو به جمع بندی نهایی رسیده اند.

نام های زیادی به عنوان گزینه بعدی برای هدایت پاری سن ژرمن برای فصل آینده مطرح شده است و امروز مطبوعات فرانسوی مدعی شدند سران این باشگاه مذاکراتی را با سرمربی فعلی و درخشان پورتو، سرخیو کونسیچ برایو، برای جانشینی مائوریسیو پوچتینو آغاز کرده اند.

اخبار فوتبال خارجی –

سرخیو کونسیچ دادهو در دوران حضورش در پورتو به مهدی طارمی علاقه زیادی نشان داد و البته بارها پاسخ آن اعتماد را به بهترین شکل ممکن دریافت کرد. بنابراین این احتمال وجود دارد که سرخیو کونسیسائو ستاره ایرانی را در صورت انتقال به پاری سن ژرمن با خود به پاریس ببرد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اگرچه زین الدین زیدان گزینه اول پاریس برای جانشینی پوچتینو است، اما زیرو معتقد است که او به دنبال هدایت تیم فرانسه است و پاری سن ژرمن باید به دنبال گزینه دیگری باشد. نام هایی مانند آنتونیو کونته از تاتنهام، یواخیم لو از آلمان سابق و تیاگو موتا از اسپتسس به چشم می خورد و حالا سرجیو کونسیچ اسمو نیز در لیست این باشگاه قرار دارد.