پیشنهاد چلسی به بارسا تبادل دی یونگ و آلونسو

حالا روزنامه اسپورت اسپورت گزارش داده است که چلسی به بارسا پیشنهاد داده در ازای دی یونگ مارکوس آلونسو را در اختیار این تیم قرار دهد.
منچستریونایتد از مدت ها قبل در تلاش برای جذب این هافبک هلندی بود و پیشنهاد هنگفتی برای خرید او ارائه کرد که با واکنش منفی این بازیکن مواجه شد، اما یکی از دلایل اصلی رد پیشنهاد یونایتد عدم حضور آنها در قهرمان. لیگ مشکلی که چلسی ندارد.
با توجه به اینکه بارسا قرار است هفته آینده اولین بازی خود در لالیگا را برگزار کند و هنوز قرارداد بازیکنان جدید خود را امضا نکرده است، باشگاه می تواند پیشنهاد چلسی برای انتقال دی یونگ را بپذیرد تا فضای بیشتری در باشگاه آزاد شود. این باشگاه لالیگا را داشته باشد و بتواند قرارداد خریدهای جدید خود را ثبت کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی مدیران چلسی قصد دارند از علاقه بارسا به مارکوس آلونسو، مدافع این تیم برای جذب فرانکی دی یونگ استفاده کنند.


سرویس خبر شماره: 1837019
15 اوت 1401 در 01:01 ب.ظ
158 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا در این پنجره نقل و انتقالات عملکرد درخشانی داشته و هزینه بالای این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
اما به نظر می رسد کار آنها در بازار نقل و انتقالات تابستانی هنوز تمام نشده است و باشگاه به دنبال تقویت ترکیب خود در خط دفاعی با جذب بازیکن دیگری در این پست است.
پیش از این گفته می شد که آنها با سزار آزپیلیکوئتا برای پیوستن به باشگاه به توافق رسیده بودند، اما این بازیکن قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با چلسی تمدید کرد تا بارسا بتواند روی آلونسو، گزینه دیگر این تیم در نیوکمپ تمرکز کند.
بسیاری از منابع خبری از جمله فابریزیو رومانو، روزنامه نگار سرشناس ایتالیایی در روزهای اخیر مدعی شدند که این بازیکن به بارسا نزدیک شده است که با توجه به تمرکز چلسی و مخالفت باشگاه با فروش این بازیکن بسیار عجیب بود.