پیشنهاد کره ای برای ستاره عراقی مس رفسنجان


سرویس خبر شماره: 2002013
25 فوریه 1402 در 01:34
7.2 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

آیا علی عدنان به اف سی سئول می رود؟

باشگاه سئول کره جنوبی رسماً از علی عدنان، مدافع عراقی مس رفسنجان درخواست کرد.

پیشنهاد کره ای برای ستاره عراقی مس رفسنجان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از ابراز تمایل باشگاه سئول برای جذب وحدت حنانوف، ستاره تاجیکستانی پرسپولیس تهران، از رفسنجان خبر می رسد که این باشگاه علاقه مند به جذب علی عدنان، کاپیتان عراقی و مدافع مس تیم ملی است. ، و این موضوع حل و فصل شده و دخالت سرمربی جدید نارنجی پوشان مورد توجه قرار گرفته است.

علی عدنان که در سری آ ایتالیا و باشگاه اودینزه بازی می کرد، پیش از دیدار با پرسپولیس اردوی مس رفسنجان را ترک کرد و به اردوی تیم ملی عراق پیوست. وی پس از حضور در جام ملت های آسیا با عراق به ایران بازگشت و در تمرین مس حضور فعال داشت و به همراه این تیم به رفسنجان سفر کرد تا برای دیدار با هواداران هفته شانزدهم لیگ برتر آماده شود.

باید منتظر ماند و دید که کدام یک از بازیکنان شاغل در لیگ ایران در کی لیگ کره جنوبی بازی خواهند کرد. در حال حاضر علی عدنان و وحدت حنانوف خود را برای دیدارهای هفته شانزدهم آماده می کنند اما این احتمال وجود دارد که یکی از آنها به اف سی سئول کره جنوبی اضافه شود.

شایان ذکر است که در گذشته یکی دیگر از مدافعان ایرانی به نام خالد شفیعی که پیراهن تیم هایی مانند سپاهان و تراکتورسازی ایران را بر تن کرده بود در تیم اف سی سئول کره جنوبی بازی می کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی