پیشنهاد گل محمدی به سرمربی پیکان

مدیرعامل پیکان جوانان این باشگاه را با باشگاه هایی مانند آژاکس و آرسنال مقایسه کرد.


سرویس خبر شماره: 1835300
آگوست 03, 1401 @ 8:45 ب.ظ
39.6 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

عطابخش: حسینی نمی خواست برگردد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال پیکان کار خود را با ترکیبی جوان برای حضور در رقابت های لیگ برتر فصل آینده آغاز می کند. از این رو امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.
عطابخش در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر درباره جوانان پیکان گفت: همان پولی که برای باشگاه می دهیم به بازیکنان می دهیم. البته یکی دو بازیکن از سال های قبل درخواست داشتند و این می تواند به بسته شدن پنجره باشگاه منجر شود در حالی که ما سعی می کنیم قرارداد و بدهی ها را پرداخت کنیم. پیکان هرگز با آن مشکلی نداشته است و ما همان قیمت توافقی را می پردازیم و اکنون حدود 80 درصد از پول بازیکنان را در فصل گذشته پرداخت کرده ایم.
وی ادامه داد: بودجه مشخصی داریم و تلاش می کنیم انشاالله با بودجه اندکی که داریم کاری انجام دهیم اما نمی توانیم با غول های بودجه مبارزه کنیم و سعی می کنیم حداقل چهار بازیکن جوان را در تیم های ملی معرفی کنیم. . . با این پول هنگفتی که صرف تیم های صنعتی و حتی تیم هایی می شود که زیر نظر وزارت ورزش هستند. فقط امیدوارم فوتبال ما را در سال های آینده به عقب برگرداند.
مدیرعامل تیم فوتبال پیکان در پاسخ به مشکلی که مجتبی حسینی با پیشنهاد پرسپولیس مواجه بود و با توجه به قرارداد با پیکان، گفت: درست است پیشنهاد پرسپولیس مطرح شده است اما به نظر من. حسینی هرگز تصمیمی برای بازگشت نداشت.» او سرمربی موفقی بود و به نظر من یکی از بهترین مربیان تاکتیکی ایران محسوب می شود و می خواهد با جوانان پیکان در لیگ نتایجی شایسته کسب کند. شخصیت پیکان و خودش. تیم ما جوان ترین تیم لیگ برتر است و فکر می کنم تیم های کمی هستند که چنین ریسکی کنند و در ترکیب اصلی خود با بازیکنان جوان و آینده دار روبرو شوند. فرهنگ پیکان شبیه آژاکس و آرسنال است و ما بازیکنان را با سطح اول فوتبال کشورمان آشنا خواهد کرد.
عطابخش همچنین درباره قرعه تیم پیکان در لیگ گفت: باید از مسئولان سازمان لیگ برای برگزاری چنین مراسمی تقدیر کنم. در مورد قرعه کشی تیم پیکان باید بگویم اگر خودمان می خواستیم قرعه کشی کنیم نمی توانستیم چنین قرعه کشی را برای پیکان انتخاب کنیم چون در هفته های اول با تیم های هم سطح خود بازی می کنیم. در هفته اول به مصاف قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول خواهیم رفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی