پیشنهاد 200 میلیاردی استقلال به بیرانوند خیالی است!


سرویس خبر شماره: 2049045
27 ژوئن 1403 در 3:54 ب.ظ.
94.5 هزار |

110نقطه نظر

شکایت حجت کریمی رسمی شد

حجت کریمی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال از علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس شکایت کرد.

پیشنهاد 200 میلیاردی استقلال به بیرانوند خیالی است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از سوال خبرنگاران روز جمعه از حجت کریمی در خصوص ادعای علیرضا بیرانوند مبنی بر اینکه استقلال پیشنهاد مالی هنگفتی به او داده است، کریمی که مدت ها از رسانه ها دور بود در جمع خبرنگاران گفت: اگر صحبت های بیرانوند باید انجام شود. گفته های او در آن جلسه علنی شود، او نمی تواند در هیچ جلسه ای حاضر شود (اگرچه از کلمه دیگری استفاده کرده است).

همین مشکل باعث شد تا وکیل علیرضا بیرانوند یک روز بعد اعلام کند که دروازه بان ملی پوش ایران از این چهره شناخته شده ورزش ایران شکایت خواهد کرد.

دیروز بلافاصله پس از انتشار این خبر، خبر دیگری در خصوص شکایت حجت کریمی از بیرانوند منتشر شد و حالا پیگیری های خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” نشان می دهد که این اتفاق افتاده و وکیل مدیرعامل سابق استقلال گلر سرخپوشان به دلیل اظهارات کذب در مصاحبه کننده شکایت کرد.

وکیل حجت کریمی در شکایت خود از اظهارات کذب علیرضا بیرانوند درباره موکلش در یک برنامه تلویزیونی خبر داد. وی همچنین شخصیت مطرح شده در رسانه ها در خصوص این پیشنهاد را با توجه به قانون سقف بودجه کذب خواند و علیرضا بیرانوند را متهم به انجام مذاکرات رسمی با استقلال کرد.

وی در شکایت خود عنوان کرد:شاکی در این برنامه مدعی شد که موکل مبلغ یک هزار و دویست میلیارد ریال از جمله چهارصد میلیارد ریال در مجلس، هفتصد میلیارد ریال در دو فصل حضور در تیم فوتبال استقلال تهران به وی ارائه کرده است. ، و یکصد میلیارد ریال زمین در حوالی کردان کرج اهدا شد! اما بیش از هر چیز مشتری ملزم به رعایت ضوابط و دستورالعمل های صادره از سوی فدراسیون فوتبال در خصوص سقف بودجه بوده و به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران صلاحیت انعقاد معامله را نداشته است. قرارداد با مبلغ نجومی مورد ادعای شاکی. ثانیاً، بر اساس قوانین مربوطه کشور از جمله قانون تجارت، مدیرعامل یک باشگاه صرفاً مجری دستورات هیئت مدیره باشگاه است و مدیرعامل نمی‌تواند در مورد عقد قرارداد بدون

2044266

مجله اخبار فوتبال داخلی