پیشنهاد 42 میلیون پوندی یورو “رد شد” و لباس های جدید فاش شد – آخرین اخبار باشگاه لیورپول – باشگاه لیورپول

اخبار روز دوشنبه لیورپول و شایعات نقل و انتقالات، ادعاهایی مبنی بر رد پیشنهاد برای مدافع میانی لنی یورو، همراه با نگاهی دقیق تر به لباس های فصل آینده را مطرح کردند.

پیشنهاد Yoro “رد شد”

لیورپول به طور گسترده ای به یورو، مدافع لیل علاقه مند است که در سن 18 سالگی 60 بار برای این باشگاه فرانسوی بازی کرده و یکی از بزرگترین استعدادهای نسل خود محسوب می شود.

اما این احساس وجود دارد که قرمزها برای جذب این بازیکن جوان مورد علاقه نیستند، زیرا هر حرکتی مشروط به شکست در پیگیری رئال مادرید است.

برای این منظور، شایعه شده است که لیورپول قبلا پیشنهادی به ارزش 42 میلیون پوند را با انتشار اسپانیایی رد کرده است. موندو دپورتیوو ادعا می کند که یورو “از قبل سرنوشت خود را انتخاب کرده است” – واقعی بودن.

ادعا می‌شود که قیمت لیل 60 میلیون یورو (50.7 میلیون پوند) است، هرچند با توجه به اینکه رئال مایل به پرداخت این مبلغ نیست، این احتمال وجود دارد که درهای بعدی برای قرمزها باز شود.

5 چیز امروز: نشت کیت جدید و اشتباه تیلور سوئیفت؟

  • لباس‌های جدید و سوم لیورپول اکنون می توانید در بهترین عکس های فاش شده مشاهده کنید – swoosh عمودی نایک روی پیراهن سوم نظر را از هم جدا خواهد کرد…
  • جود بلینگهام به منتقدان نقش شماره 66 لیورپول در انگلیس پاسخ کاملی داده است، با این ادعا که او نمی تواند از “بسیاری از زباله ها” دفاع کند.

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

لیدز، انگلستان - یکشنبه، 12 فوریه 2023: کرایسنسیو سامرویل از لیدز یونایتد در جریان بازی لیگ برتر انگلستان بین لیدز یونایتد اف سی و منچستریونایتد اف سی در الند رود.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیدز، انگلستان - یکشنبه، 12 فوریه 2023: کرایسنسیو سامرویل از لیدز یونایتد در جریان بازی لیگ برتر انگلستان بین لیدز یونایتد اف سی و منچستریونایتد اف سی در الند رود.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • Graeme Souness خبرهای خوبی در مورد آلن هانسن ارائه کرده است، که اوایل این ماه در بیمارستان بستری شد، با این اسکاتلندی امیدوار است که دوستش پس از یک تماس تلفنی بین این زوج “در مسیر بهبودی کامل” باشد (talkSPORT)

حدود یورو 2024

  • رومانی بازی روز دوشنبه را با شکست 3-0 اوکراین آغاز کرد – گل ها ارزش تماشا کردن را دارند!

عکس روز و مسابقه شب

“سه افسانه و من!” یورگن کلوپ برای یورو به آلمان بازگشته و یکشنبه شب عکسی از خود در کنار سه «دوست قدیمی» به اشتراک گذاشت.

این بهترین مرد دیوید واگنر، ایجنت و دوست نزدیک مارک کوسیکه و اسطوره تنیس بوریس بکر است.

دوشنبه شب دومین بازی افتتاحیه گروه D در یورو را برگزار می کند که در آغاز ساعت 20، فرانسه از ابراهیما کوناته به مصاف اتریش می رود.

هلند در حال حاضر در صدر گروه قرار دارد و با پیروزی 2-1 مقابل لهستان در روز یکشنبه با کودی گاکپو در سمت چپ بازی کرد.



https://www.thisisanfield.com/2024/06/42m-yoro-bid-rejected-and-new-kits-leaked-latest-liverpool-fc-news/ منبع: